estherdehaan
Member
- Lid geworden
- 24 mei 2022
- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 8
- Leeftijd
- 74
Ben heel benieuwd of er meer leden zijn die dit ook overkomt. Als ik spotnet (classic) gebruik krijg ik soms de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord (van Hitnews) niet kloppen en kan dan niet eerder verder voordat ik opnieuw op 'Verbinden' klik. Soms gebeurt dat bij het aanklikken van een nieuwe post en soms als ik een bedankje wil plaatsen. Ik weet dat ik eigenlijk bij Spotnet zelf moet zijn, maar daar kun je jaren wachten op een reactie en misschien is hier iemand die een beetje meer van Spotnet afweet. Ik heb niets veranderd aan de instellingen en gebruik geen VPN. Wat ook vrij regelmatig gebeurd is dat ik opeens een hele waslijst krijg te zien dat er een foutmelding is. Ben dan genoodzaakt Spotnet opnieuw op te starten. Is niet zo'n heel groot probleem, maar wel irritant als dat regelmatig gebeurd. Het downloaden gaat echter gewoon door. Dan ga ik maar rechtstreeks via SABnzb, maar dat werkt trager met downloaden dan via Spotnet. Ik heb al diverse malen gezocht in SABnzb waar dat aan kan liggen, maar kan dat niet vinden. Instellingen heb ik hetzelfde als in Spotnet. Wie o wie kan mij wat verheldering bieden?
Groetjes
Ester
Groetjes
Ester