SABnzbd probleem

jamesb

Member
Lid geworden
24 mei 2024
Berichten
40
Waarderingsscore
0
Punten
6
Hallo ik ben pas betalend lid van hitnews en heb spotnet geinstaleerd maar het downloaden van items zoals films lukt niet
Krijg elke keer de melding fout tijdens het starten van SABnzbd bekijk logfile wie oh wie kan helpen bij het oplossen van dit probleem?
H.Gr
JamesB
 
Hoi,

Kun je een paar screenshots neerzetten van de melding?
Dan kan ik even meekijken en denken.

Groetjes
Bob
 
Heb het al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat
JamesB
 
Heb ook SABnzbd apart geinstalleerd en het blijft een probleem
JamesB
 
En als je “spotlite” installeert ipv spotnet in combinatie met sabnzb?
 
Spotlite zit al sabnzb bij en heb beiden al een keer apart geinstalleerd word er niet goed van
 
Spotlite zit niet in sabnzb, dat is spotnet. Spotlite is iets anders
 
Die heb ik ook net geinstalleerd er gebeurt niets
JamesB
 
Je kopieerd een header/bestandsnaam uit spotlite, download de nzb en laad hem dan in Sabnzbd.
Wat lukt er dan niet precies, heb je meer info en meet screenshot stap voor stap wat je doet, en waar het fout gaat?
Want het wordt zo wel lastig je te helpen zonder duidelijkheid waar het precies fout gaat.

Groetjes
Bob
 
Graag Bob zo kom ik er niet uit ben niet zo'n wijsneus ;)
JamesB
 
Hallo Bob ga het proberen hoop dat het eindelijk werkt
groetjes JamesB
 
Heb alles verwijdert en alles ging super maar het downloaden wil niet lukken krijg elke keer weer dezelfde melding over SABnzbd
 
En moet ik ook een wachtwoord invullen en waar vind ik die?
Groetjes JamesB
 
Mijn provider staat nu op anders de 3 servers op news.hitnews.com alle 3 op 119 verbindingen op 100 snap niet wat er steeds fout gaat
Groetjes JamesB
 
Stuur me even een screenshot met de gegevens die je hebt ingevuld bij "server instellingen"
 
ga ik morgen even doen ik moet zo weg
Groetjes JamesB
 

Hitnews VIP membership

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan