Always 25% discount for the remainder of your period

Afgehandeld Always 25% discount for the remainder of your period

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
664
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States

Nederlands English German

  • Wat betekent dit?

    Door een klein bedrag van € 10,00 te betalen, ontvang je telkens wanneer je een betaling doet een nieuwe couponcode (geldig voor één jaar), die je een korting van 25% geeft op je volgende aankoop. (Helaas geldt dit aanbod niet voor geblokkeerde accounts).

    Hoe werkt het?

    Log in zoals gewoonlijk en bij het vernieuwen van je account zie je de optie onderaan om een VIP-lidmaatschap te kopen voor € 10,00. Vervolgens ontvang je de couponcode in je e-mail. Deze is exclusief gekoppeld aan je account en kan zo vaak worden gebruikt als je wilt. (Als je geen e-mail hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op).

    Log in op je account en voer deze code in het veld voor de couponcode in, en de prijs wordt aangepast met een korting van 25%.

    Wat met andere aanbiedingen?

    Naast deze couponcode kun je ook andere aanbiedingen gebruiken; deze couponcode is geldig voor één jaar.

    Wat moet ik doen als ik de couponcode kwijtraak?

    Het is niet mogelijk om eenvoudig een verloren couponcode op te halen. Als je deze verliest, moet je helaas opnieuw beginnen en opnieuw € 10,00 betalen.

    Ga naar: https://member.hitnews.com/member om van de aanbieding gebruik te maken. Ga naar het formulier voor abonnement en inschrijving/vernieuwing.

    vipmember.webp
  • What does this mean?

    By paying a small amount of € 10.00, you will receive a new coupon code (valid for one year) every time you make a payment, which will give you a 25% discount on your next purchase. (Unfortunately, this offer does not apply to blocked accounts).

    How does it work?

    Log in as usual, and when renewing your account, you will see the option at the bottom to purchase a VIP membership for € 10.00. Afterward, you will receive the coupon code in your email. It is exclusively linked to your account and can be used as often as you like. (If you haven't received an email, please contact us directly).

    Log in to your account and enter this code in the coupon code field, and the price will be adjusted with a 25% discount.

    What about other offers?

    In addition to this coupon code, you can also use other offers; this coupon code is valid for one year.

    What should I do if I lose the coupon code?

    It is not possible to easily retrieve a lost coupon code. If you lose it, unfortunately, you will have to start over and pay € 10.00 again.

    Go to: https://member.hitnews.com/member to take advantage of the deal. Go to the subscription and sign-up/renewal form.

    vipmember.webp
  • Was bedeutet das?

    Durch die Zahlung eines geringen Betrags von € 10,00 erhältst du jedes Mal, wenn du eine Zahlung tätigst, einen neuen Gutscheincode (gültig für ein Jahr), der dir einen Rabatt von 25% auf deinen nächsten Kauf gewährt. (Leider gilt dieses Angebot nicht für blockierte Konten).

    Wie funktioniert es?

    Melde dich wie gewohnt an, und beim Erneuern deines Kontos siehst du die Option unten, ein VIP-Mitgliedschaft für € 10,00 zu erwerben. Danach erhältst du den Gutscheincode per E-Mail. Dieser ist ausschließlich mit deinem Konto verknüpft und kann so oft verwendet werden, wie du möchtest. (Wenn du keine E-Mail erhalten hast, nimm bitte direkt Kontakt mit uns auf).

    Melde dich in deinem Konto an und gib diesen Code im Feld für den Gutscheincode ein, und der Preis wird um 25% rabattiert.

    Was ist mit anderen Angeboten?

    Neben diesem Gutscheincode kannst du auch andere Angebote nutzen; dieser Gutscheincode ist ein Jahr lang gültig.

    Was soll ich tun, wenn ich den Gutscheincode verliere?

    Es ist leider nicht möglich, einen verlorenen Gutscheincode einfach wiederherzustellen. Wenn du ihn verlierst, musst du leider von vorne beginnen und erneut € 10,00 zahlen.

    Gehe zu: https://member.hitnews.com/member, um von dem Angebot Gebrauch zu machen. Gehe zum Anmelde-/Verlängerungsformular für das Abonnement.

    vipmember.webp
 

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan de VIP member niet activeren, zie geen betaalknop ook.
 
Kun je een screenshot mailen?
 
Knop viplid worden werkt niet, kom steeds hier in het forum terecht.
 
zou je mij kunnen aangeven welke knop?
Mail even een screenshot of zo
 
Hier zelfde probleem. Als je klikt op 'word VIP member' dan kom je terug op deze bladzijde.
 
Ik probeer te ontdekken waar jullie precies klikken, dan kan ik het oplossen
 
Laatst bewerkt:
Hier zelfde probleem. Als je klikt op 'word VIP member' dan kom je terug op deze bladzijde.
Moet ik voor je aanmaken? Dan stuur ik de betaallink naar je toe
 
Kan je ook naar mij een link sturen, kan hem niet vinden.
Alvast bedankt
 
Ik zie dat je de code wel heb gebruikt?
Heb je hem dus wel gevonden?
 
Als ik op onderstaande link 'Click here" klik kom ik in het forum.
Oplossing?
1699637894187.webp1699637894187.webp
 
@clementcas

Ja, dat is de handleiding hoe je het kunt aanschaffen.
Klik op "Abonnement Toevoegen/vernieuwen" en dan op "Aanmeldformulier".
Dan krijg je meteen verschillende "Abonnementtypes".
De bovenste selecteer je (VIP) , en dan klik je volgende.
Dan selecteer je de manier waarop je wilt betalen, en dan betaal je.
Je krijgt dan een mail toegestuurd, en in die mail staat je "unieke VIP" code.
Die kun je dan gebruiken voor de aanschaf van je abonnement die je wenst, en gaat de korting ervan af.

Laat aub even weten of het gelukt is.

Groetjes
Bob
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan