This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hoi,Ook hier problemen met in loggen voor een betaling te doen.
Al abonnee sinds 2018, kan niet meer inloggen om betaling te doen???
ewijnmalen@upcmail.nl
Ik heb email adres hier aangemaakt om deze reactie te kunnen geven. Wat is hier aan de hand????
Trouwens hebben jullie de SSL (port 563) problemen al opgelost?. Gebruik nog steeds port 119 SSL off.
(Nu niet meer trouwens, omdat ik nu krijg: '482 invalid username or password'
Ik word hier niet blij van op de vroege ochtend!
Bedankt voor de reactie. Heb de port weer naar 563 SSL on gezet.Goedemorgen,
Vervelend dat je hier tegenaan loopt.
Dat je hier een e-mail aan moest maken dat kan kloppen! Wij hebben dit forum pas online gezet, en zijn druk bezig de laatste dingen in te voeren zodat je met je account van Hitnews ook kan inloggen.
De SSL is maanden geleden al opgelost, en hier is ook 2X een e-mail over de deur uit gegaan.
Ook staat het hier op het forum, en op onze oude support stond dit ook aangegeven.
Ik denk dat de mail misschien in de SPAM is aangekomen misschien?
Maar goed, om even je probleem nu aan te pakken:
Heb je voor mij even je gebruikersnaam van Hitnews?
Dan kan ik je even opzoeken in het systeem en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem in je account.
Groetjes
Bob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.