Afgehandeld Kan niet inloggen bij mijn acount

lcs

New member
Lid geworden
22 dec 2022
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
krijg melding gebruikers naam of wachtwoord niet juist bij aanvraag wachtwoord vergeten krijg ik de melding email adres niet juist bij opnieuw registreren krijg ik de melding acount bestaat al op dit email adres . ik ben al een jaar of 5 of nog langer lid.
 
Ik heb het al gevonden, mail je nu vanuit support
 
ik heb hetzelfde probleem, al meer dan 5 jaar lid en als ik een abo af wil sluiten krijg ik de melding niet bekend.
ik krijg gewoon mail van jullie dus e-mail adres is bekend.
 
dit is de gebruikersnaam welke ik heb gevonden: lcsitter
dit is gekoppeld aan het email l.c.sitter@ziggo.nl

klopt dit?
 
Ook hier problemen met in loggen voor een betaling te doen.
 
Al abonnee sinds 2018, kan niet meer inloggen om betaling te doen???

ewijnmalen@upcmail.nl

Ik heb email adres hier aangemaakt om deze reactie te kunnen geven. Wat is hier aan de hand????

Trouwens hebben jullie de SSL (port 563) problemen al opgelost?. Gebruik nog steeds port 119 SSL off.
(Nu niet meer trouwens, omdat ik nu krijg: '482 invalid username or password'

Ik word hier niet blij van op de vroege ochtend!
 
Al abonnee sinds 2018, kan niet meer inloggen om betaling te doen???

ewijnmalen@upcmail.nl

Ik heb email adres hier aangemaakt om deze reactie te kunnen geven. Wat is hier aan de hand????

Trouwens hebben jullie de SSL (port 563) problemen al opgelost?. Gebruik nog steeds port 119 SSL off.
(Nu niet meer trouwens, omdat ik nu krijg: '482 invalid username or password'

Ik word hier niet blij van op de vroege ochtend!

Goedemorgen,

Vervelend dat je hier tegenaan loopt.
Dat je hier een e-mail aan moest maken dat kan kloppen! Wij hebben dit forum pas online gezet, en zijn druk bezig de laatste dingen in te voeren zodat je met je account van Hitnews ook kan inloggen.

De SSL is maanden geleden al opgelost, en hier is ook 2X een e-mail over de deur uit gegaan.
Ook staat het hier op het forum, en op onze oude support stond dit ook aangegeven.
Ik denk dat de mail misschien in de SPAM is aangekomen misschien?

Maar goed, om even je probleem nu aan te pakken:

Heb je voor mij even je gebruikersnaam van Hitnews?
Dan kan ik je even opzoeken in het systeem en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem in je account.

Groetjes
Bob
 
Goedemorgen,

Vervelend dat je hier tegenaan loopt.
Dat je hier een e-mail aan moest maken dat kan kloppen! Wij hebben dit forum pas online gezet, en zijn druk bezig de laatste dingen in te voeren zodat je met je account van Hitnews ook kan inloggen.

De SSL is maanden geleden al opgelost, en hier is ook 2X een e-mail over de deur uit gegaan.
Ook staat het hier op het forum, en op onze oude support stond dit ook aangegeven.
Ik denk dat de mail misschien in de SPAM is aangekomen misschien?

Maar goed, om even je probleem nu aan te pakken:

Heb je voor mij even je gebruikersnaam van Hitnews?
Dan kan ik je even opzoeken in het systeem en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem in je account.

Groetjes
Bob
Bedankt voor de reactie. Heb de port weer naar 563 SSL on gezet.

user: ewijnmalen1
 
Hoi hoi,

Dank je wel voor de info.
Ik heb even gekeken in het systeem, en blijkbaar is er geen account actief op dit moment.
Dus ik denk dat deze verlopen is. Maar daar je ook problemen hebt met inloggen, ga aub als volgt te werk:

1. Ga naar https://member.hitnews.com/member en naast de "login" knop zit "forgot password". Klik hierop en stel een nieuw wachtwoord in.
2. Log in en sluit een nieuw abonnement af, dan moet het weer in orde zijn.

Vanwege het ongemak, heb ik er een week gratis van ons opgezet.

Nogmaals excuus voor het ongemak.
Soms doen systemen niet precies wat je graag wilt ;)

Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag.

Groetjes
Bob
 
Dank, heb een een jaar besteld en betaald; € 78,--

Nu nog even wachten totdat 482 invalid username verdwijnt. :)
 
Hoi,

Bedankt voor het vertrouwen.
Maar blijft die 482 nu nog steeds staan?
Kun je mij vertellen welke software je gebruikt in combinatie met onze dienst?
En kun je misschien even een screenshot maken van je instellingen?
Heb je de software/pc al een keer een reboot gegeven?

Ik hoor het wel, dan kijk ik er meteen naar.
Groetjes
Bob
 
Hallo,

482 nog steeds aan. Hierbij screenshots van Alt.Binz EN Spotnet welke ook niet verbindt.

altbinz.webp

spotnet.webp

Ben benieuwd!!!
 
Bob,

Probleem is opgelost. Omdat ik opnieuw een account bij jullie heb aangemaakt, moest ik (STOM) het wachtwoord nog wijzigen naar het nieuwe.

Ontzettend bedankt voor de hulp! (y)(y)

Ed.
 
Hoi,

Bedankt voor je gegevens.
Ik heb even wat aangepast in je account, zou je even alles willen afsluiten en dan even een minuut of 10 met rust willen laten?
Daarna weer opstarten en kijken wat hij nu doet.
 
Ohhh ahahahaha.
Nou fijn dat het is opgelost!
Kan gebeuren, snap dat je dat kan vergeten aan te passen.

Succes, en mocht er ooit nog wat zijn weet je ons te vinden ;)

Fijne dag.
Groetjes
Bob
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan