Logo
Aanmelden Registreren
Wat is er nieuw

Zoeken

Door:
Geavanceerd zoeken…

The most secure usenet solutions

We have been providing access to usenet for 20 years. A suitable package for every internet user.

Novus
  • Poducts
    Power Plan Accounts Family Plan Accounts Block Plan Accounts Special Plan Accounts
  • Forums
    Nieuwe berichten Zoek forums
  • Wat is er nieuw
    Nieuwe berichten Nieuwe profiel berichten Laatste bijdragen
  • Tickets
    Open new ticket Watched
  • Leden
    Huidige bezoekers Nieuwe profiel berichten Zoek profiel berichten
  • Calendar
  • Nieuwe berichten
  • Zoek forums
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Aanmelden
  • Registreren
  • Bekijk nu ook onze producten hier op het forum! / See our products here on the forum! / Sehen Sie sich unsere Produkte hier im Forum an!
  • Forums
  • Usenet Services Nederlands
  • Helpdesk
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.

Kan niet inloggen bij mijn acount

  • Onderwerp starter lcs
  • Startdatum 22 dec 2022
L

lcs

New member
Lid geworden
22 dec 2022
Berichten
1
  • 22 dec 2022
  • #1
krijg melding gebruikers naam of wachtwoord niet juist bij aanvraag wachtwoord vergeten krijg ik de melding email adres niet juist bij opnieuw registreren krijg ik de melding acount bestaat al op dit email adres . ik ben al een jaar of 5 of nog langer lid.
 
xamos

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
51
Country
United-States
  • 22 dec 2022
  • #2
mail even je email naar support@hitnews.com dan kijk ik er direct na
 
xamos

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
51
Country
United-States
  • 22 dec 2022
  • #3
Ik heb het al gevonden, mail je nu vanuit support
 
S

subaruimp

New member
Lid geworden
25 dec 2022
Berichten
1
  • 25 dec 2022
  • #4
ik heb hetzelfde probleem, al meer dan 5 jaar lid en als ik een abo af wil sluiten krijg ik de melding niet bekend.
ik krijg gewoon mail van jullie dus e-mail adres is bekend.
 
xamos

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
51
Country
United-States
  • 25 dec 2022
  • #5
dit is de gebruikersnaam welke ik heb gevonden: lcsitter
dit is gekoppeld aan het email l.c.sitter@ziggo.nl

klopt dit?
 
R

rasador01

New member
Lid geworden
26 dec 2022
Berichten
1
  • 27 dec 2022
  • #6
Ook hier problemen met in loggen voor een betaling te doen.
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 27 dec 2022
  • #7
Rasador01 zei:
Ook hier problemen met in loggen voor een betaling te doen.
Klik om te vergroten...
Hoi,

Kun je mij vertellen wat je gebruikersnaam is van je account, dan kan ik het nakijken voor je.
Groetjes
Bob
 
E

E Wijnmalen

New member
Lid geworden
11 jan 2023
Berichten
5
  • 11 jan 2023
  • #8
Al abonnee sinds 2018, kan niet meer inloggen om betaling te doen???

ewijnmalen@upcmail.nl

Ik heb email adres hier aangemaakt om deze reactie te kunnen geven. Wat is hier aan de hand????

Trouwens hebben jullie de SSL (port 563) problemen al opgelost?. Gebruik nog steeds port 119 SSL off.
(Nu niet meer trouwens, omdat ik nu krijg: '482 invalid username or password'

Ik word hier niet blij van op de vroege ochtend!
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 11 jan 2023
  • #9
E Wijnmalen zei:
Al abonnee sinds 2018, kan niet meer inloggen om betaling te doen???

ewijnmalen@upcmail.nl

Ik heb email adres hier aangemaakt om deze reactie te kunnen geven. Wat is hier aan de hand????

Trouwens hebben jullie de SSL (port 563) problemen al opgelost?. Gebruik nog steeds port 119 SSL off.
(Nu niet meer trouwens, omdat ik nu krijg: '482 invalid username or password'

Ik word hier niet blij van op de vroege ochtend!
Klik om te vergroten...

Goedemorgen,

Vervelend dat je hier tegenaan loopt.
Dat je hier een e-mail aan moest maken dat kan kloppen! Wij hebben dit forum pas online gezet, en zijn druk bezig de laatste dingen in te voeren zodat je met je account van Hitnews ook kan inloggen.

De SSL is maanden geleden al opgelost, en hier is ook 2X een e-mail over de deur uit gegaan.
Ook staat het hier op het forum, en op onze oude support stond dit ook aangegeven.
Ik denk dat de mail misschien in de SPAM is aangekomen misschien?

Maar goed, om even je probleem nu aan te pakken:

Heb je voor mij even je gebruikersnaam van Hitnews?
Dan kan ik je even opzoeken in het systeem en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem in je account.

Groetjes
Bob
 
E

E Wijnmalen

New member
Lid geworden
11 jan 2023
Berichten
5
  • 11 jan 2023
  • #10
Bob de Bouwer zei:
Goedemorgen,

Vervelend dat je hier tegenaan loopt.
Dat je hier een e-mail aan moest maken dat kan kloppen! Wij hebben dit forum pas online gezet, en zijn druk bezig de laatste dingen in te voeren zodat je met je account van Hitnews ook kan inloggen.

De SSL is maanden geleden al opgelost, en hier is ook 2X een e-mail over de deur uit gegaan.
Ook staat het hier op het forum, en op onze oude support stond dit ook aangegeven.
Ik denk dat de mail misschien in de SPAM is aangekomen misschien?

Maar goed, om even je probleem nu aan te pakken:

Heb je voor mij even je gebruikersnaam van Hitnews?
Dan kan ik je even opzoeken in het systeem en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem in je account.

Groetjes
Bob
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de reactie. Heb de port weer naar 563 SSL on gezet.

user: ewijnmalen1
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 11 jan 2023
  • #11
Hoi hoi,

Dank je wel voor de info.
Ik heb even gekeken in het systeem, en blijkbaar is er geen account actief op dit moment.
Dus ik denk dat deze verlopen is. Maar daar je ook problemen hebt met inloggen, ga aub als volgt te werk:

1. Ga naar https://member.hitnews.com/member en naast de "login" knop zit "forgot password". Klik hierop en stel een nieuw wachtwoord in.
2. Log in en sluit een nieuw abonnement af, dan moet het weer in orde zijn.

Vanwege het ongemak, heb ik er een week gratis van ons opgezet.

Nogmaals excuus voor het ongemak.
Soms doen systemen niet precies wat je graag wilt ;)

Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag.

Groetjes
Bob
 
E

E Wijnmalen

New member
Lid geworden
11 jan 2023
Berichten
5
  • 11 jan 2023
  • #12
Dank, heb een een jaar besteld en betaald; € 78,--

Nu nog even wachten totdat 482 invalid username verdwijnt. :)
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 11 jan 2023
  • #13
Hoi,

Bedankt voor het vertrouwen.
Maar blijft die 482 nu nog steeds staan?
Kun je mij vertellen welke software je gebruikt in combinatie met onze dienst?
En kun je misschien even een screenshot maken van je instellingen?
Heb je de software/pc al een keer een reboot gegeven?

Ik hoor het wel, dan kijk ik er meteen naar.
Groetjes
Bob
 
E

E Wijnmalen

New member
Lid geworden
11 jan 2023
Berichten
5
  • 11 jan 2023
  • #14
Hallo,

482 nog steeds aan. Hierbij screenshots van Alt.Binz EN Spotnet welke ook niet verbindt.

altbinz.JPG

spotnet.JPG

Ben benieuwd!!!
 
E

E Wijnmalen

New member
Lid geworden
11 jan 2023
Berichten
5
  • 11 jan 2023
  • #15
Bob,

Probleem is opgelost. Omdat ik opnieuw een account bij jullie heb aangemaakt, moest ik (STOM) het wachtwoord nog wijzigen naar het nieuwe.

Ontzettend bedankt voor de hulp! (y)(y)

Ed.
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 11 jan 2023
  • #16
Hoi,

Bedankt voor je gegevens.
Ik heb even wat aangepast in je account, zou je even alles willen afsluiten en dan even een minuut of 10 met rust willen laten?
Daarna weer opstarten en kijken wat hij nu doet.
 
Bob de Bouwer

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
50
Country
Netherlands
  • 11 jan 2023
  • #17
Ohhh ahahahaha.
Nou fijn dat het is opgelost!
Kan gebeuren, snap dat je dat kan vergeten aan te passen.

Succes, en mocht er ooit nog wat zijn weet je ons te vinden ;)

Fijne dag.
Groetjes
Bob
 
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Log in | Registreer
Deel:
Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp E-mail Deel koppeling

Hotrod


Betaling video voorbeeld

  • Forums
  • Usenet Services Nederlands
  • Helpdesk
  • Hitnews
  • Nederlands - origineel
  • Contact
  • Voorwaarden en regels
  • Privacybeleid
  • Help
  • Hoofdpagina
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2022 XenForo Ltd. XenForo theme by xenfocus
Menu
Aanmelden

Registreren

Installeer de app
  • Forums
  • Wat is er nieuw
  • Aanmelden
  • Registreren
  • Zoeken
  • Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.
    Accepteren Leer meer…
Bovenaan
Logo
  • Privacy policy
  • Terms of use
  • Acceptable Use Policy
  • DMCA & Copyright Policy
visa visa visa visa visa visa

© 2022 Hitnews