poseidon38

Afgehandeld Wat is een ticket ?

poseidon38

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Ik las ergens op het forum ( weet niet meer waar ) het volgende:

Ticket aanmaken
Heb je een probleem met je account,
een vraag over een betaling of over je instellingen? Maak dan een ticket aan. Op deze manier gaan we veilig om met je gegevens en worden deze niet openbaar op het forum gedeeld.

Gaarne nadere uitleg wat nu precies met "ticket" wordt bedoeld, hoe het aangemaakt moet worden en hoe het in voorkomende gevallen te gebruiken.
 
Hoi Dick,

Bedankt voor je bericht!
Op dit moment zijn we hard bezig van alles een "Handleiding" te maken, zo ook van de "Tickets".
Deze komt binnenkort online, en dan zal ik hier ook een berichtje plaatsen om je zo op de hoogte te houden.

Tickets zijn er voor problemen die je nu ondervind met onze service, en deze gaan op den duur de "support" via de mail vervangen.
Mocht je nu direct een probleem ondervinden kun je me ook mailen op support@hitnews.com.
En mocht je gewoon nieuwsgierig zijn, vraag ik je nog even geduld te hebben tot de Handleiding geplaatst is.

Met vriendelijke groet,
Bob
 
Beste Bob,
Dank voor je reactie.
En nee hoor, ik heb geen probleem doch ben alleen maar nieuwsgierig naar alle mogelijkheden
van dit forum en hoe alles precies werkt. Vind het nogal lastig.
Wat kan ik bijvoorbeeld met de kalender en de schreeuwdoos.
Dus ik wacht gewoon rustig de handleiding af.
Tot mijn zeer grote vreugde zag ik dat mij een badge was toegekend. Zeer eervol.
En daarnaast ook nog een punt. Moet ik die punt op een digitale spaarkaart plakken
en krijg ik dan bij een bepaalde hoeveelheid punten een gratis reis naar de USA ? :)
En tenslotte nog een vraag: Is "Bob" een pseudoniem voor "Sy" ?
Met vriendelijke groet,
Poseidon
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan