
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:
- De ontvangende mailservers sturen het terug (bounced).
- Het e-mailadres bestaat niet of is inactief.
- Het e-mailadres veroorzaakt een DNS-fout.
- Het e-mailadres heeft onze e-mail als spam gemarkeerd.
Wat betekent dit?
In essentie wilt u, als uitgaande mailservers, het verzenden van ongewenste e-mails minimaliseren en klachten over uw uitgaande e-mailverkeer vermijden. Als u te veel ongewenste e-mails verstuurt, kunt u uiteindelijk op een "zwarte lijst" belanden, waardoor u helemaal geen e-mails meer kunt versturen.
Om dit alles te voorkomen, hebben we besloten dat wanneer u zich aanmeldt bij hitnews, we u zullen vragen om een goed werkend e-mailadres in te voeren. En als, om verschillende redenen, uw e-mailadres achteraf als "onbetrouwbaar" wordt beschouwd, zullen we u vragen uw huidige e-mailadres te vervangen door een actief en betrouwbaar exemplaar.
- De ontvangende mailservers sturen het terug (bounced).
- Het e-mailadres bestaat niet of is inactief.
- Het e-mailadres veroorzaakt een DNS-fout.
- Het e-mailadres heeft onze e-mail als spam gemarkeerd.
Wat betekent dit?
In essentie wilt u, als uitgaande mailservers, het verzenden van ongewenste e-mails minimaliseren en klachten over uw uitgaande e-mailverkeer vermijden. Als u te veel ongewenste e-mails verstuurt, kunt u uiteindelijk op een "zwarte lijst" belanden, waardoor u helemaal geen e-mails meer kunt versturen.
Om dit alles te voorkomen, hebben we besloten dat wanneer u zich aanmeldt bij hitnews, we u zullen vragen om een goed werkend e-mailadres in te voeren. En als, om verschillende redenen, uw e-mailadres achteraf als "onbetrouwbaar" wordt beschouwd, zullen we u vragen uw huidige e-mailadres te vervangen door een actief en betrouwbaar exemplaar.