xamos

Voor de rest van je periode altijd 25% korting? Wordt Vip member!

het verschil in prijs in minimaal, dus hiervoor hoeft je niets bij te betalen.
maar je heb nu weer power ipv family plan en ben dus nu ook VIP member
 
Heb ik voor de volgende verlenging een code nodig en zoja hoe krijg ik die code?
 
Ooeps ik zie wat ik foutgedaan heb ga het herstellen
 
laat even weten als je de code per mail heb ontvangen?
 
Heb de code ontvangen, alleen dit is niet helemaal duidelijk nl de datums op de factuur.
 

Bijlagen

De factuur datum is september 8 2023 USA way
Maar je heb de code en dat is belabgrijk

Ps niet de 10 gaan betalen !
 
Het werkt nog steeds niet met die VIP korting. Geen betaalknop of andere info dan oneindige loop naar de begin pagina.
Maar ik laat het maar even zo, want voorlopig loopt mijn account nog wel even door en kan ik andere korting acties eventueel gebruiken.
Want twee korting codes te samen tegelijk gebruiken (deze VIP en een tijdelijke andere korting) zal ook niet lukken, denk ik?
Dat staat enigszins cryptisch vermeld: naast andere coupon codes te gebruiken is iets anders dan tegelijk met de VIP code te gebruiken. ;)
 
Het werkt nog steeds niet met die VIP korting. Geen betaalknop of andere info dan oneindige loop naar de begin pagina.
Maar ik laat het maar even zo, want voorlopig loopt mijn account nog wel even door en kan ik andere korting acties eventueel gebruiken.
Want twee korting codes te samen tegelijk gebruiken (deze VIP en een tijdelijke andere korting) zal ook niet lukken, denk ik?
Dat staat enigszins cryptisch vermeld: naast andere coupon codes te gebruiken is iets anders dan tegelijk met de VIP code te gebruiken. ;)
Peter,

ik heb al meerdere keren aan mensen gevraagd, waar zit dit. dan kan ik het oplossen.
Ik kan je account in hitnews niet vinden ander stuur ik je een betalingslink voor de VIP.

ps je kunt naast vip altijd andere couponcodes gebruiken alleen niet samen
 
IMG_7140.webp


Ik ben dus ook maar 1 dag VIP, dat is niet correct. Als ik deze forum lees, zou dat inmiddels aangepast zijn?
 
Bekijk bijlage 232


Ik ben dus ook maar 1 dag VIP, dat is niet correct. Als ik deze forum lees, zou dat inmiddels aangepast zijn?
Ik snap je verwarring wel, maar er moest een periode aan het vip product zitten (vandaar dat het maar 1 dag)
Het belangrijkste is dat je de couponcode krijgt en hiermee heb je dan voor altijd een korting van 25%.
Ik zie ook dat je deze al heb gebruikt, dus hierna kun je dezelfde code wederom bij de volgende bestelling weer gebruiken.
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan