Valentijnkorting

habexpet

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Mooi is dat,die valentijnkorting.Zeker als je (gelijk ik) om de drie maand je lidmaatschap betaal.En daar juist buitenval als je deze code twee maand later wil activeren.
Misschien is het wel eens leuk voor iedereen om een soort van anciënniteitskorting te geven.Voor elk lidjaar x aantal % korting .
De leden die al langer lid zijn zullen er wel mee varen.Deze zijn toch ook de bouwstenen van het Hitnewsgebeuren.
Het is maar een idee.

Sucses.
 
@habexpet

Beste Peter,

Ik moest eerst even kijken naar het woord "anciënniteitskorting" Ik had het nog nooit van gehoord!
Ik vind het een goed idee en ik zal dit eens verder gaan uitwerken. ik heb op je account een extra periode gezet.

alvast een goed weekend
 
@habexpet

Als je de verschillende Valentijnkortingen omrekent naar kortingen per maand dan kom je uit op kortingen die liggen tussen de 70 eurocent en 105 eurocent per maand. Of verder omgerekend, tussen de 3 en 4 eurocent per dag. En ja, het is natuurlijk verschrikkelijk dat jij die korting misloopt als je twee maanden te laat bent om van die kortingactie gebruik te maken. Misschien is Hitnews bereid voor jou een uitzondering te maken want je schijnt het financiëel moeilijk te hebben. Ik hoef ook geen oplopende korting te krijgen gerelateerd aan het aantal maanden dat ik lid ben, want als ik de gewone lage tarieven bekijk en daar tegenover zet wat ik ervoor terugkrijg, dan ben ik zeer tevreden.
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan