Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Afgehandeld Too many connected hosts for you user (482)

ron_engels

New member
Sinds enige tijd krijg ik regelmatig deze melding van Spotnet op mijn PC en kan Spotnet geen verbinding maken. Op mijn NAS heb ik NZBGet geïnstalleerd en daar lijk ik dat probleem niet te hebben. In instellingen heb ik Spotnet slechts 3 verbindingen toegestaan en NZBGet slechts 5 dus dat zou makkelijk moeten kunnen. Overigens krijg ik de melding soms wel en soms niet en ik heb daar nog geen logica in kunnen ontdekken. Voordat ik mijn abbonement vernieuw zou ik daar graag een oplossing voor zien.

Ik heb even gekeken wat mijn recente abonnement was en het betreft een 'Power Plan'. Dat heeft geen account sharing. Kan het zijn dat Spotnet op mijn PC en NZBGet op mijn NAS (zelfde inloggegevens en onderdeel van hetzelfde netwerk maar wel via VPN) gezien wordt als account sharing?
Ik heb inmiddels gekozen voor een 'Family Plan' ook al ben ik enige gebruiker en tot nu toe blijft de melding weg.

Hoi Ron,

Je had een power plan en daarom werkte het waarschijnlijk niet. ik zie dat je nu een family plan hebt en dan kun je de account wel delen.
laat even weten als het nu wel werkt

Ik heb een Powerplan maar ik kan niet mijn verbindingen delen met andere programma's die op precies dezelfde PC lopen. Ook al heb ik maar 1 verbinding open in programma 1 dan kan ik niet een ander programma opstarten en daar een verbinding mee leggen. Kan dat opgelost worden?

dat komt omdat je een powerplan hebt, deze kun je uitsluitend 1 aansluiting per x gebruiken.
je heb dan eigenlijk een family plan nodig

Terug
Bovenaan