To Many connections

avanhien

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Krijg regelmatig deze foutmelding terwijl ik me netjes aan alle regels hou, er is maar 1 programma open (SABnzbd)
Jarenlang geen problemen maar de laatste tijd is het niet meer leuk.

Denk dat ik maar eens op zoek moet naar iets nieuws.:unsure:
 
Het staat je altijd vrij om een te kijken voor iets nieuws.
Maar.... Waarom meteen zo, ik heb nog niet eerder een bericht van je gezien over dit probleem.

Je zegt dat je alleen Sabnzbd open hebt staan.
Ik neem aan dat je daar dan ook alle 100 connecties gebruikt?
Gebruik je nog iets van Spotnet, Spotlite of een NAS oid erbij?

Stuur even meer info en screenshots mee zodat ik kan kijken of ik het op kan lossen voor je. (dit als je ons überhaupt een kans wilt geven een oplossing te vinden).

Bob
 
@Bob de Bouwer ik gebruik al jaren Sabnzbd en er staan geen andere programma's open. Krijg steeds deze melding als ik wat wil downloaden.
Heb Hitnews zelf ook al eens gevraagd om een oplossing hiervoor. Het speelt al geruime tijd en kom gewoon niet verder hiermee.
Zelfs de aantal verbindingen verlaagd maar dan krijg ik nog steeds foutmeldingen.

Het klopt dat ik hier niet eerder een post heb gedaan, was niet op de hoogte van dit forum. Een screenshot maken zal ik de volgende keer doen, jij bent hiermee mijn laatste hoop op een oplossing
 
Hmmm,

Wat ik ook nog zit te denken.... Gebruik je een VPN?
Want het kan zijn dat als je die gebruikt, dat die niet heel stabiel is en dan wisselt die vaak van IP.
Hierdoor ziet het systeem dan "meerdere adressen" die het account gebruiken en dan krijg je ook die melding.
Laat het even weten aub
 
Downloaden zonder VPN is geen probleem.
Laat hem even een paar dagen uit, en kijk wat het doet!
Ik denk dat dat namelijk je probleem is.

Ik ga hier in huis ook eens even overleggen of wij hier nog wat aan kunnen doen.
 
@Bob de Bouwer ben van 5EUROVPN naar Mullvad VPN gegaan, veel stabieler en het werkt ook prettiger.
Wacht even nog af voor een betere indruk maar het lijkt de goede weg op te gaan.

Heb jij nog nog iets meer informatie intern kunnen krijgen.
 
Het lijkt aan 5EUROVPN te hebben gelegen, heb het probleem niet meer gehad sinds ik ben overgestapt naar Mullvad.
@Bob de Bouwer bedankt voor het meedenken
 
Super dat we eruit zijn wat het is geweest!

Succes en graag gedaan ;)

Groetjes
Bob
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan