poseidon38

Afgehandeld Reactie plaatsen onder een spot op spotnet

poseidon38

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Bij mijn vorige provider kon ik altijd een reactie (bijvoorbeeld een bedankje of opmerking) plaatsen onder een spot op spotnet.
Als ik nu echter de reactie wil plaatsen door op de kleine enveloppe te klikken gebeurt er niets. Mijn reactie verschijnt niet in beeld.
Wat te doen om dit weer mogelijk te maken ?
 
@poseidon38

Goedemorgen,

Spotnet heeft nog wel eens problemen als er iets veranderd.
Wij zijn vorig jaar over gegaan op een ander systeem, en het kan zijn dat Spotnet niet helemaal lekker de update doorgevoerd heeft.
Wat je even kan proberen, is om even Spotnet als het ware te verversen en de Database opnieuw op te bouwen.
Ook is het zo dat nieuwere versies van Spotnet ook wel eens problemen willen geven.
Ik zet hieronder even een link neer, en wil je vragen dit even te volgen.
Op deze manier ben je er zeker van dat Spotnet compleet opnieuw opgebouwd is met de juiste gegevens.
Probeer het even, en kijk even of het dan ook weer lukt om berichtjes te plaatsen.
Laat aub even weten of het gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Bob

 
Vanmorgen opende ik Spotnet nog voordat ik je bovenstaande antwoord had gelezen.
Ik downloadde een boek, typte een bedankje en klikte op de enveloppe om het te kunnen plaatsen.
Tot mijn stomme verbazing lukte het nu ineens wel. Met je advies om Spotnet te verversen enz. enz heb ik dus helemaal niets gedaan. Hebben jullie misschien iets aan mijn bij jullie bekend zijnde gegevens of instellingen veranderd, zodat het nu wel werkt. Zo niet, dan is het toeval of zijn er geesten aan het werk geweest.
Niettemin bedankt voor je advies.
 
Hoi,

Nee ik had nog niets aangepast :).
Vreemd dat het het nu wel weer doet dan...
Nou, opgelost dus voor nu. Mocht het weer voorkomen, kan je de stap nog even proberen die ik hierboven neer had gezet.
En mocht dat ook niet helpen, trek dan weer even aan de bel. Dan kijken we of we erachter kunnen komen waarom het niet werkt.

Groetjes
Bob
 
Toen ik alleen nog Spotnet V2 gebruikte kon ik op een gegeven moment ook geen reakties plaatsen. Dat heb ik destijds maar zo gelaten alhoewel ik graag een bedankje aan de posters geef. Uiteindelijk heb ik toch maar Classic geinstalleerd en tot mijn verbazing kon ik via Classic wel reakties plaatsen. Het aparte is dat als ik V2 weer eens gebruik dat ik daar nu ook gewoon reakties kan plaatsen..... De wegen van Spotnet zijn soms ondoorgrondelijk :D
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan