Bob de Bouwer

Nieuw support forum!

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
453
Waarderingsscore
88
Punten
28
Netherlands
Beste Hitnews klant,
Welkom op ons nieuwe support forum!

Op dit forum vind je allerlei informatie over onze diensten, acties en veel gestelde vragen. Het unieke aan dit forum is dat het toegankelijk is voor iedereen. Voor ervaren gebruikers en minder ervaren gebruikers. Voor leden en niet leden. Een unieke plek om informatie met elkaar te delen!

Inloggen

Je krijgt eenvoudig toegang tot het forum door met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen. Ben je nog geen lid? Geen probleem. Je kunt ook gewoon op de registratieknop klikken en zelf vrijblijvend een account aanmaken om zo gebruik te maken van het forum.

Wat vind je zoal op het forum?

- Informatie over onze diensten en over de meest gangbare software die gebruikt wordt in combinatie met onze diensten. We delen onder andere handleidingen over hoe verschillende software in te stellen om onze dienst te gebruiken.
- Informatie hoe je de door ons verstrekte gegevens bij het afsluiten van je abonnement gebruikt.
- De nieuwste ontwikkelingen rondom Hitnews.
- Lopende acties met de bijbehorende kortingscodes. Check dit altijd even als je abonnement aan verlenging toe is, wellicht is er een mooie korting waar je van kunt profiteren.
- Technische informatie, zoals hoe je kunt betalen, hoe je Hitcoins inwisselt, hoe je een couponcode gebruikt, etc.
- Je kunt ook zelf een topic aanmaken of reageren op topics van anderen. Zo helpen we elkaar en laten we samen het forum groeien.
- Tot slot hebben we de sectie ‘Suggesties’. Hier kun je jouw ideeën delen om onze diensten te verbeteren. Zijn de ideeën goed en uitvoerbaar? Dan zullen wij deze zeker implementeren.

Blijf op de hoogte

Heb je een topic geplaatst op het forum of gereageerd op iemand anders dan wil je uiteraard weten hoe het daarmee staat. Zorg ervoor dat je een actief e-mailadres hebt ingesteld. Op deze manier krijg je automatisch een e-mail als er een reactie geplaatst is.

Je kunt je e-mailadres aanpassen in je profiel via deze link : https://member.hitnews.com/member
• Log in op je account en klik op ‘Profiel’
• Wijzig je e-mailadres
• Scrol naar beneden en klik op ‘Profiel opslaan’

Je e-mailadres is nu gewijzigd en je krijgt dus nu meldingen als er een reactie is op je topic.


Ticket aanmaken

Heb je een probleem met je account, een vraag over een betaling of over je instellingen? Maak dan een ticket aan. Op deze manier gaan we veilig om met je gegevens en worden deze niet openbaar op het forum gedeeld.


Tips en ideeën?

Ons vernieuwde forum bestaat nog niet zo lang. We werken dan ook dagelijks aan verbeteringen. Zijn er dingen die nog niet helemaal 100% werken of mis je dingen op het forum? Meld dit dan in de sectie ‘Suggesties’. Wij zullen altijd reageren en wellicht implementeren we jouw idee wel.

Tot zover een korte uitleg over het forum en waar het voor dient.

Houd het forum in de gaten, want er zal steeds meer aan worden toegevoegd.

Vriendelijke groet,
Team Hitnews
 
Ik heb problemen met 2FA. Kunnen jullie daarin helpen?
 
Wat is precies "het probleem" wat je ervaart?
Groetjes
Bob
Probleem is als ik inlog op members.hitnews.com en mijn wachtwoord invul dat die dan nog om Google Authenticator vraagt en dat werkt niet bij mij, dus ik kan mijn lidmaatschap niet verlengen.
 
Probleem is als ik inlog op members.hitnews.com en mijn wachtwoord invul dat die dan nog om Google Authenticator vraagt en dat werkt niet bij mij, dus ik kan mijn lidmaatschap niet verlengen.
Ahhh zo!
Ikzelf ben niet helemaal thuis hiermee, maar mijn Collega kan je waarschijnlijk verder helpen.
@xamos Wil jij wilfredvz hiermee helpen?

Er word zo spoedig mogelijk contact met u gezicht @wilfredvz
Bob
 
Hallo

Ijk heb net op je ccount ingelogd en ik zie dat google auth. Niet actief is ?
Zou je eventueel een screenshot kunnen sturen van het probleem?
 
Hallo

Ijk heb net op je ccount ingelogd en ik zie dat google auth. Niet actief is ?
Zou je eventueel een screenshot kunnen sturen van het probleem?
Het is nu opgelost, ik kan nu inloggen en betalen. bedankt voor de hulp.
 
Graag gedaan
 
Hallo,
waar vindt ik mijn login en paswoord terug?
bedankt.
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan