xamos

newsletter July: Profiteer van deze mooie vakantiekorting: 3=2 op een power- of family plan

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
670
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States
We zijn nog steeds aan het werk, maar voor velen is de zomer begonnen en daarmee zijn de zomervakanties van start gegaan. En wat is er nu een betere tijd dan de zomervakantie om samen met het hele gezin te genieten van alles wat Usenet te bieden heeft?

Daarom geven we je een geweldige zomerkorting op een power- of family plan. Tot 15 augustus krijg je de derde maand gratis bij een abonnement van drie maanden! Met andere woorden: 3=2.

Voer de coupon-code "3for2-23" in bij het afrekenen en je korting wordt automatisch toegepast.

SummerSale_NL.webp

Retentie

Op dit moment hebben we een retentie van 2600 dagen, wat betekent dat een bestand maximaal 2600 dagen op onze server blijft staan. En dit aantal blijft groeien. Het kan echter soms voorkomen dat bepaalde bestanden niet beschikbaar zijn, ook al vallen ze binnen deze 2600 dagen. Hoe kan dat?

Er kunnen drie redenen zijn waarom een bestand niet beschikbaar is binnen de opgegeven retentie.

  1. Het bestand is op verzoek van een officiële instantie verwijderd.
  2. Een server is gecrasht en gegevens gingen verloren.
  3. Het bestand is niet compleet aangekomen op de server, terwijl de indexer zegt van wel. (dit gebeurt héél soms)

Dit zijn nu eenmaal dingen die voorkomen, hier kunnen we helaas weinig aan doen.


Gebruik ik de juiste instellingen?

Regelmatig krijgen wij in de support een bericht dat de verbinding niet helemaal lekker loopt.

  1. - Geen verbinding kunnen maken
  2. - Een lagere snelheid (ondanks dat je VPN uitstaat)
  3. - Teveel verbindingen


Dit kan een aantal redenen hebben, maar over het algemeen komen we tegen dat er nog oude instellingen gebruikt worden.
Meestal komt dit ook voor bij klanten die al jaren lid zijn bij ons. Op het moment van afsluiten vul je de gegevens in en klaar.
Als je abonnement afloopt, verleng je en over het algemeen gaat het dan ook goed. Maar soms komen er dan langzamerhand toch wat kleine probleempjes bovendrijven.
Daarom sturen wij nu in de nieuwsbrief even een link mee, in deze link staan de gegevens die je als klant zou moeten gebruiken.
Deze instellingen moet je dan even controleren in je download/upload programma of Spotnet.
Check de link, en controleer je instellingen.

https://forum.hitnews.com/threads/de-juiste-instellingen.319/


Dit was weer onze update voor deze maand.

Heb je een idee voor ons? Ga naar ons forum en deel het in de sectie 'Suggesties': https://forum.hitnews.com/forums/suggesties.33/. We zullen altijd reageren en wie weet voeren we jouw idee wel uit.

Bedankt voor het lezen van deze update en bedankt voor het vertrouwen dat je ons als trouwe Hitnews klant geeft.
En uiteraard wensen we iedereen ook een fijne vakantie toe!

Team Hitnews
 
Laatst bewerkt:

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan