Afgehandeld Newslazer

marnelaan

New member
Lid geworden
20 mei 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Ik wil graag deUsenet Newsreader Newslazer gaan gebruiken maar kan daar niet inloggen met de inlog gegevens van Hitnews.
Enig idee wat er aan de hand of wat ik moet doen?

Bedankt voor reacties of tips.

Mvrg Paul
 
Hoi @marnelaan ,

Ik zou dit moeten gaan testen, ik weet eigenlijk niet of het überhaupt werkt met Hitnews.
Ik weet dat het inderdaad kan met bijvoorbeeld Eweka, maar eigenlijk nooit iemand gehoord over de combinatie met ons.
Ik ga hier even achteraan, en kom hier op terug!

Groetjes
Bob
 
Hoi Rob bedankt alvast.
Onderstaande kreeg ik nog als antwoord van Newslazer, misschien heb je daar nog wat aan.

We suspect that is the login information from your Usenet provider. You received an email from them about your contact details.

We recommend, that you contact them on how to change password.

Please make sure also, that your hostname and ports are set up correctly as in their specification.
 
@marnelaan

Ik heb ze een e-mail gestuurd met onze gegevens, en met de vraag wat de instellingen zouden moeten zijn hiervoor.
Ik zit op antwoord te wachten van hun, maar zodra ik wat weet plaats ik het hier.

Bedankt voor je bericht, en hopelijk tot snel ;)

Bob
 
Dear Bob,

Thank you for your email.

We hereby inform you that unfortunately, at the moment, Newslazer cannot be used with Hitnews.

We hope to have informed you sufficiently with this. For further questions, we invite you to respond to this e-mail.

Kind regards,


Hoi @marnelaan (paul)

Dit is het bericht wat ik terug kreeg van ze vannacht. (tijdsverschil vermoed ik :D )
Ik heb ze meteen terug gemaild wat er nodig is om ervoor te zorgen dat het wel gaat werken.
Wij willen ook graag dat onze server met deze reader gaat werken.

Dus hopen het beste ervan, en zodra ik weer wat weet plaats ik het hier.

Groetjes
Bob
 
Het blijft volgens mij ook helaas angstvallig stil vanuit Newslazer.
Hopelijk snel antwoord.
 
Helaas heb ik nog niks van ze gehoord, maar heb er wel weer een mail achteraan gestuurd.
Meer opties heb ik helaas niet om ze te contacten.
Ik word er zelf ook een beetje "hopeloos" van.

Maar echt, zodra ik wat weer laat ik het hier weten ;)
 
Ja, dat klopt. Wij hebben het idee ook dat het specifiek voor Eweka is gemaakt, echter krijgen wij niet echt een antwoord van ze.
Want tot nu toe blijf het stil.
 
Ik heb er nu nog een e-mail tegenaan gegooid, maar ik verwacht er niet veel meer van helaas.
Ik zou je graag antwoorden willen geven over hoe en wat, echter zijn we dus afhankelijk van hun.
En gezien de manier hoe het gaat vrees ik dat ik je teleur moet gaan stellen binnenkort.
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan