Afgehandeld minder downloads

ehlen1956

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo helpdesk,
Verbaast me het laatste half jaar dat er steeds minder nieuwe downloads op de site staan.
Eerder kwam er zelfs per dag genoeg binnen aan keuze.
Ben reeds jaren lid van hitnews maar nu van plan om een andere newsserver te zoeken.
Ik heb hier al eens een bericht over gestuurd maar nooit een reactie erop gekregen.
Bedankt.
Han Ehlen.
 
Beste Han,

Vervelend dat je niet tevreden bent over het aanbod.
Echter is dit niet iets waar een enkele nieuwsserver aan kan doen.
Bedrijven zoals wij bieden enkel en alleen een dienst aan, te kunnen downloaden en posten in nieuwsgroepen.
Andere gebruikers zorgen voor vulling van alle servers, maar providers zelf doen dit dus niet en wij ook niet.

Misschien moet je eens proberen om via Google te zoeken.

Groetjes
Bob

PS: Waar het fout is gegaan dat je nooit een reactie hebt gekregen weet ik niet. Want als wij een bericht krijgen in de support wordt daar wel op gereageerd. Excuus voor het ongemak.
 
Hallo helpdesk,
Verbaast me het laatste half jaar dat er steeds minder nieuwe downloads op de site staan.
Eerder kwam er zelfs per dag genoeg binnen aan keuze.
Ben reeds jaren lid van hitnews maar nu van plan om een andere newsserver te zoeken.
Ik heb hier al eens een bericht over gestuurd maar nooit een reactie erop gekregen.
Bedankt.
Han Ehlen.
Hallo Han, je zou het kunnen proberen via een andere newsserver, maar het resultaat zal het zelfde zijn. Het ligt er ook maar aan wat je zoekt. En misschien moet je eens bij de oudere posten kijken. Dan zul je ongetwijfeld nog posten ontdekken die je voorheen over het hoofd hebt gezien. Ik ben al bijna 20 jaar member van Hitnews en de retentie is in de loop der jaren alleen maar langer geworden. Soms download ik nog content van 5 tot bijna 7 jaar terug wat ik voorheen niet gezien heb en dat zonder problemen mits er geen take-down geweest is. Ben je niet afhankelijk van Nederlandse subs, dan zou je ook eens via Newsleecher kunnen zoeken naar xxxx en xxxx zonder Nederlandse subs. Dat dit niet gepost wordt op Spotnet/web ligt dus niet aan de newsserver maar aan de posters omdat de meeste members toch graag met Nederlandse subs willen binnenhalen. Toen Newzbin nog bestond had je de kans dat als je het niet Spotnet/web kon vinden dat je het dan daar kon vinden. Ook niet alles wat op Spotweb wordt aangeboden staat ook op Spotnet. Dus het is gewoon even een beetje creatief bezig zijn met het zoeken. Succes... ;)

groetjes,

Essie
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan