Afgehandeld Hitnews werkt niet met spotnet

jcsuperstar

New member
Lid geworden
3 okt 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Beste mensen,

Ik gebruik hitnews af en toe en doe dat al vele jaren. Het lukt me echter niet meer om te verbinden via spotnet met de provider. Wat moet ik invullen bij provider instellingen?

Dit vult spotnet zelf in:

Header server ssl.hitnews.com
Downloadserver ssl.hitnews.com
Uploadserver upload.hitnews.com
Verbindingen 4

ook wanneer ik overal news.hitnews.com invul komen er foutmeldingen.

Vast bedankt
 
Hallo jcsuperstar,

SSL veranderen in news.hitnews.com poort 119
Dit zijn wel de instellingen werkt nu nog steeds

Spotnet instellingen
Headers server news.hitnews.com
Download server news.hitnews.com
Upload server news.hitnews.com
username .........
password..........

ik gebruk SABnzbd deze werkt uitstekend met hitnews.
Wat ik wel zie bij jou zijn de verbindingen zet deze even op 30


Succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik maak al vele jaren (vanaf ongeveer 2004/2005), soms dagelijks, gebruik van Hitnews als enige provider en zonder problemen, zowel met Spotnet 2.x versie als Spotnet 1.x versie en spotweb. en soms maak ik ook gebruik van Newsleecher, mits de instellingen goed zijn, dan spreekt vanzelf. Sinds enkele weken heb ik mij ook opgegeven als tester voor nzbcloud en ook dit geeft geen enkel probleem via de verbinding met Hitnews. Bij deze mijn complimenten voor de goede service van Hitnews.

Vriendelijke groet,

Essie
 
Ik maak al vele jaren (vanaf ongeveer 2004/2005), soms dagelijks, gebruik van Hitnews als enige provider en zonder problemen, zowel met Spotnet 2.x versie als Spotnet 1.x versie en spotweb. en soms maak ik ook gebruik van Newsleecher, mits de instellingen goed zijn, dan spreekt vanzelf. Sinds enkele weken heb ik mij ook opgegeven als tester voor nzbcloud en ook dit geeft geen enkel probleem via de verbinding met Hitnews. Bij deze mijn complimenten voor de goede service van Hitnews.

Vriendelijke groet,

Essie

Hoi Essie,

Bedankt voor het compliment!
Fijn dat alles goed werkt.
Mochten er ooit problemen zijn, dan weet je ons te vinden.

Groetjes
Bob
 
Dankjewel Bob en graag gedaan, want jullie verdienen het, zal er zeker gebruik maken van jullie hulp indien nodig. ;)
 
Ik heb het hele protocol gevolgd na foutmeldingen over teveel conmections.
-map gewist
- oude versie verwijderd
- nieuwe versie geïnstalleerd
- nieuw Hirnews password aangemaakt
- provider instellingen zoals hier aangegeven
En nu heb ik constant dat de “username and password” fout zijn als ik wil downloaden…
Wat nu 😬🤔 ?

Ik sluit me overigens aan bij de complimenten want de service is àltijd super !
 
Ondanks de hulp vamn Bob ( reset passwoord ), de installatie van Spotnet 2.0.0.284 op een andere computer met Windows 11 etc.etc. blijven de problemen met het binnenhalen van spots. Constante melding 482 too many users for this host en/of gebruikersnaam en passwoord niet correct etc.etc.Het wisselt overigens enorm, de ene keer meldingen, de andere keer downloaden, Ik dacht even dat het de VPN was (PIA, gebruik ik al jaren zonder enig probleem ) maar of die nu aan of uit staat maakt geen verschil.....ben ik nu écht de enige met dit gedoe ? Ik wordt er een tikje wanhopig van...
Een ander ( gratis ) programma om te down;loaden zou mogelijk een alternatief zijn maar zijn die er ??
 
Laatst bewerkt:
@hansencon

Vervelend dat het nog steeds problemen geeft.
Wat je even kan proberen is deze link volgen https://forum.hitnews.com/index.php...end-met-nieuwe-beveiligingsprotocol.2/#post-2
Want ik zie dat je Spotnet 2 gebruikt, maar die heeft al tijden geen update gehad en krijgt die volgens de makers ook niet meer.
In deze link zit een tutorial, met een andere versie. Volg dit even, en laat even weten of het gelukt is.
Zo niet, dan gaan we verder kijken totdat het opgelost is.

Goretjes
Bob
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan