xamos

email problemen

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
664
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States
De blunder van de week?

wij hadden problemen met het verzenden van de e-mails vanuit het forum. eindelijk hebben we het probleem gevonden en voordat je het weet worden alle mails in 1 x verstuurd. we hebben het tijdelijk uitgezet en hopelijk lossen wij dit snel op! onze excuses voor de fout :)
 
Ik was al bang dat jullie gehackt waren od. Inmiddels 6 mailtjes ontvangen over een afspraak.
De blunder van de week?

wij hadden problemen met het verzenden van de e-mails vanuit het forum. eindelijk hebben we het probleem gevonden en voordat je het weet worden alle mails in 1 x verstuurd. we hebben het tijdelijk uitgezet en hopelijk lossen wij dit snel op! onze excuses voor de fout :)
 
Ter info, ik krijg nog steeds emails vanuit het topic Gesprek gevraagd (laatste per 14:54). Gaat volgens mij nog niet helemaal goed....
 
We werken hier heel hard aan, nogmaals excuus.
Het laatste wat we willen is onze klanten bombarderen met e-mails natuurlijk.
Echter soms zit je met techniek die niet helemaal doet wat je wilt.

We hopen het ZSM opgelost te hebben.
Bob
 
Krijg steeds afspraak verzoeken….nog steeds
21540000-E670-42F8-B6A7-56EA96279734.webp
 
de laatste restjes wat al verstuurd is worden nog verstuurd. we hebben de mail uitgezet
 
Zeg maar waar we afspreken, ik ben aanwezig :)
 
Ik las het vandaag ik dacht WAAAT gaan we een keer met de crew een gezellig avondje stappen lijkt mij wel erg leuk eens de gezichten te zien van jullie.
In ieders geval zijn jullie goed bezig ben al jaren lid hier en hoop dat ook zo te houden veel succes en een hoop plezier. Thanks.
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan