Bob de Bouwer

Actief ByeByeween actie: 80% korting!

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Waarderingsscore
109
Punten
43
Netherlands
🎃 Spookachtige ByeByeween actie: 80% korting voor al onze favoriete vrienden! 👻

De pompoenen beginnen misschien te verkleuren en de kostuums liggen weer in de kast, maar wij houden de Halloween-sfeer nog even vast met een unieke Byebyeween-aanbieding speciaal voor jou!

🎉 80% korting op al onze pakketten!* 🎉

🕒 Wanneer?

Vrijdag 1 november, van middernacht tot 23:59 uur (Amsterdamse tijd).

Zet je alarm. Je wilt deze aanbieding niet missen!

🔮 Hoe claim je deze korting?

Log in of maak een nieuw account aan. Ga naar de verlengpagina en kies je favoriete pakket.

De korting wordt automatisch verrekend bij het afrekenen!

Deze unieke ByeByeween aanbieding komt maar 1x in je leven voor. Laat ‘m niet verdwijnen als een spook in de nacht! Pak dit griezelige voordeel en geniet van onze Usenet diensten voor een ongelooflijk lage prijs.

Met spookachtige - maar vriendelijke - groeten,
Het Hitnews team 👻

* Deze aanbieding is niet geldig op Block-plannen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb momenteel:
Power2024-09-042025-09-04

En heb VIP korting maar die werkt natuurlijk niet als ik gebruik maak van ByeByeween korting van 80% ;)
Maar, als ik vrijdag een jaar ga verlegen met 80% korting, dus voor 10 Euro, wordt mijn huidige Power pakket dan verlengt tot 2026-09-04 ?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Hoi,

Inderdaad, dan wordt die achter je abonnement gezet en verloopt je abonnement op 2026-09-04.

Groetjes
Bob

is het mogelijk om voor 2 jaar te verlengen? bvb door 2 aparte betalingen met een paar uur tussen?

Goedemorgen,

Nee dat is niet mogelijk, 1x voor 1 dag!

Hoi,

Ga naar https://my.hitnews.com en log daar in.
Dan kun je daar verlengen, je hoeft geen code te gebruiken, de korting wordt automatisch toegepast.

Groetjes
Bob

Good Morning,

I have made a mistake by entering my choice : instead of a year POWER, I indicate only a month ...

Is this still possible to pay for a whole year with this halloween action of 80% discount ?

Many thx,

Tony

I have send it to billing!

I saw a ticket in support, they will contact you ASAP.

Regards
Bob

Ik kan nergens verlengen voor een jaar staat 1 mnd in mijnaccount ipv 1 jaar

Ach jammer.... net te laat. Jaartje erbij voor 10 euros leek mij wel wat. Misschien met Black Friday weer een nieuwe kans? :geek:

Pfffffff... ik was te laat. Notabene in mijn mobiel gezet met een wekker er op gezet en dan er achter komen dat je je vergist heb in de datum.
Grrrrrrrrrr, kan me wel voor mijn kop slaan.

Sad that I missed this deal. I received the email late. And I didn't realize it was til midnight Amsterdam time. 😭

waar vind ik mijn verlenpagina ik wil de sactie maar waar is mijn overzicht?

The deal was yesterday…

Maybe this is for you?

Hitnews VIP membership

Hotrod

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan