Afgehandeld 2600 Dagen Retentie?

  • Onderwerp starter ticorubbs
  • Startdatum

ticorubbs

Guest
Zoals de topic al zegt... 2600 Dagen Retentie moet je volgens mij met een DIKKE korrel zou nemen.
Ik wil dit binnen trekken ==> Sat Jun 20 09:00:10 2020(1080d), wat ruim binnen die 2600 dagen valt.
En krijg hier niet eens 10% van binnen zonder een hoop foutmeldingen (en er zitten serieus wat reparatie blokjes bij)

Bij EWEKA had ik dit probleem NOOIT
 
Hoi,

Je hebt bericht terug gehad op je mail die je gestuurd had ;)

Groetjes
Bob
 
Ik heb ook hetzelfde probleem. Tot een paar jaar terug was de 2100 dagen retentie van Hitnews ook echt waar. Zo goed als alles tot die 2100 dagen was ook echt te downloaden. Nu is het hopeloos.
 
@erik1234

Heb je misschien voorbeelden voor ons.
Wij hebben hier tot nu toe nog niet echt klachten over gehad.
Er komen wel eens meldingen binnen, maar over het algemeen is het een Notice & Takedown melding.

Zou je misschien een aantal willen doorsturen (eventueel met ww als dat erop zit) naar support@hitnews.com?
Je mag het ook even opsparen en in een rar sturen of wat dan ook.
Maar dan kunnen wij het onderzoeken.

Alvast bedankt.
Bob
 
Het kan verkeren.... vorige week nog een paar posten binnengehaald zonder problemen van 2016. Soms geven jongere posten wel problemen. Zo krijg ik af en toe een post binnen waarbij in Spotnet staat dat het compleet is en als ik dan naar die post toega, is die lang niet compleet. Dan ga ik maar op zoek naar een alternatief en soms lukt dat en soms ook niet. In zo'n geval staan er b.v. alleen maar .rar bestanden die je dan zelf moet uitpakken, maar tijdens het uitpakken gilt WinRar dat er fouten in de bestanden zitten en heb je alle moeite voor niets gedaan. Pech dan. We gaan het verder uitzoeken hoe het met de nieuwe instellingen gaat, misschien zat daar ook het probleem.
Groetjes, Esther
 
Ik was te snel met mijn oordeel voor wat betreft de favorietenlijst. Nadat na de aanpassing van de instellingen de database opnieuw geladen was, was mijn favorietenlijst nog gewoon intact :D
 
Het kan verkeren.... vorige week nog een paar posten binnengehaald zonder problemen van 2016. Soms geven jongere posten wel problemen. Zo krijg ik af en toe een post binnen waarbij in Spotnet staat dat het compleet is en als ik dan naar die post toega, is die lang niet compleet. Dan ga ik maar op zoek naar een alternatief en soms lukt dat en soms ook niet. In zo'n geval staan er b.v. alleen maar .rar bestanden die je dan zelf moet uitpakken, maar tijdens het uitpakken gilt WinRar dat er fouten in de bestanden zitten en heb je alle moeite voor niets gedaan. Pech dan. We gaan het verder uitzoeken hoe het met de nieuwe instellingen gaat, misschien zat daar ook het probleem.
Groetjes, Esther

Ja, grotendeels is het ook gewoon binnen te halen. Alleen soms gaat het dus buiten onze macht om, en zeggen mensen dus dat die retentie niet goed is.
Goed om te lezen dat het bij jouw dus over het algemeen dus gewoon goed is, ondanks dat je af en toe iets niet binnen kunt halen.
En dit dan door de dingen die we in de nieuwsbrief hebben aangegeven. Elke provider heeft hier last van, maar wij zijn hier graag open en duidelijk in naar onze klanten dat het dus wel voor kan komen.

Bedankt voor je reactie ;)
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan