estherdehaan

Afgehandeld ticket maken

estherdehaan

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
29
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
74
Locatie
Denizli, Turkije
Turkey
Ik wil een ticket maken, maar na het invullen van mijn gebruikersnaam krijg ik de melding dat ik een voorvoegsel moet invullen maar er wordt niet vermeld waar dat ingevuld moet worden. Hopelijk kan iemand mij wat uitleg geven. Het support email adres werkt namelijk niet meer.

Vriendelijke groet,

Esther de Haan
 
Hoi Ester,

Je account is verlopen, ik zag een pending betaling offine (bankoverschrijving) 50 euro staan, dus ik had even snel op de bank gekeken, maar was nog niets ontvangen. ik heb 3 dagen op je account gezet, zodat je je niet hoeft te vervelen.


Je inlognaam is: estherdehaan en dat is alles wat je zou moeten invullen bij username. anders mail even een screenshot van de instellingen
 
Nee, klopt dat ik nog niet heb betaald omdat ik een vraag hierover had ivm vorige jaren voor meerjarig abonnement. Wilde dat namelijk in de ticket vermelden als overleg. Zal het nog eens proberen of het lukt.
 
Geen idee waar en wat voor een voorvoegsel er ingevuld of geselecteerd moet worden. Jammer dat er geen gewoon email-adres meer is zodat ik zoals vanouds een en ander kan overleggen.
 
Omdat ik in het buitenland (Turkije) woon zal een overschrijving ook altijd een paar dagen duren. Heb namelijk al jaren geen Nederlandse bankrekening meer. Jammer, maar ja, ik kon daar helaas niets aan veranderen.
 
Hele diepe zucht...... Heb gevonden waar het voorvoegsel moest komen. Dus helemaal linksboven bij het ticket. Is inmiddels verstuurd. Was gisteren te slaperig denk ik om het te zien. Excuses voor een en ander.... 😌
 
@estherdehaan

Gelukkig dat je het gevonden hebt.
Inmiddels heb je een e-mail met het antwoord!

Groetjes
Bob
 
Ik wil met 6 maande verlengen met snelheid 120.
Maar ik kan niet betalen met mijn ING.
Ik ben al jaren lid en tot nu toe was betalen vrij gemakkelijk.
 
Ik wil met 6 maande verlengen met snelheid 120.
Maar ik kan niet betalen met mijn ING.
Ik ben al jaren lid en tot nu toe was betalen vrij gemakkelijk.

Beste,

U wilt verlengen, maar het lukt niet om het juiste betaalsysteem te selecteren.
Dit kan komen door 2 dingen.

1. U heeft een VPN aanstaan, en die is verbonden met een ander land waar geen iDeal beschikbaar is als betaal mogelijkheid.
2. U bevind zich in het niet in Nederland, maar een ander land waar het iDeal dus niet beschikbaar is, ook zonder VPN.

Als het 1. is, dan moet u even de VPN uitzetten, opnieuw inloggen bij Hitnews om te verlengen. Dan komt de optie iDeal wel tevoorschijn.
Als het 2. is, dan moet u WEL uw VPN aanzetten, maar verbinden met Nederland. Dan zal ook iDeal geselecteerd kunnen worden als betaalmiddel.

Graag hoor ik of het gelukt is.
Groetjes
Bob
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan