Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• 🚀 Upgrade naar VIP

Neem nu VIP Membership en geniet een hoop extra's

• Krijg altijd 25% korting!
    • Krijg extra's met je verjaardag!
    • Ga je op vakantie? Zet je abonnement op pauze!
    Word VIP

Laatste bijdragen

• Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer created the knowledge base article So, what is Usenet? in 1. Introduction to Usenet.
    a. What is Usenet? Usenet is a distributed network of servers that allows you to exchange messages and files. It was first developed in...
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Nou, toch fijn dat je een werkende omweg hebt gevonden. Ja, met Spotnet weten hun het het beste, wij hebben daar niet veel mee.
  • estherdehaan
    estherdehaan reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Hallo Bob, ik had hier geloof ik nog niet gemeld dat ik Spotnet maar even laat voor wat het is. Sinds de laatste nieuwe versie van...
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Hoi @estherdehaan, Goed van je te horen! Ja het spotnet verhaal is er eentje, meerdere mensen hebben last de laatste tijd. Ze hebben...
  • estherdehaan
    estherdehaan reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Hallo Bob, een tijdje geleden dat ik weer iets van mij heb laten horen. Spotnet werkt nog steeds niet bij mij. Wat mij wel is gelukt...
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp betaling.
    Hoi Bombas, Ik zie 2 betalingen : 1 is voor VIP lidmaatschap, en 1 van een 3 maanden. Hoeveel betalingen heb je in totaal gedaan...
    • 1769970147041.png
  • bombas1960 heeft het onderwerp betaling geplaatst in Helpdesk.
    Goede dag ik heb gisteren een betaling gedaan maar dat is niet goed gegaan . vandaag ging het wel goed mijn vraag is hoe krijg ik die...
Terug
Bovenaan