Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Laatste bijdragen

• estherdehaan
    estherdehaan reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Hallo Bob, Ik ben weer iets nieuws aan het uitproberen wat ik op het forum van Spot-Net heb gevonden...
    • icon_check.gif
  • estherdehaan
    Hallo Bob, wederom dank voor je reactie. Ik vraag mij af waar de nerds zijn. Kennelijk ook niet bij Spot-Net. Zij zouden toch degenen...
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Heel vervelend probleem dit. Eerlijk gezegd zijn mijn ideeën een beetje op. Spotnet is niet door ons ontworpen, degene die de fout zou...
  • estherdehaan
    Hallo Bob, Ik heb gedaan zoals jij hebt geadviseerd maar ook dit geeft hetzelfde voorgaande resultaat. Hele dag bezig geweest en ben...
  • RodePiraat reageerde op het onderwerp Kan niet inloggen.
    hallo op de home pagina rechts onderin staat "Try Out "" Unlimited speed, unlimited GB Try-out plan No account sharing Prijzen € 1,00...
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp Ongeldige handtekening in Spotnet.
    Hoi Esther, Wat ik weet is dat de laatste update problemen gaf. Ik voeg hier een oudere versie even toe, installeer deze even. Dus...
  • estherdehaan
    Overigens kan ik nergens een directe versie vinden van versie 1.9.2.1 Groetjes Esther
  • estherdehaan
    Hallo Bob, Ik installeer versie 1.9.1.1 en dan de update naar de laatste versie 1.9.2.1. Op het forum van Spot-Net weten ze er helaas...
    • eigenschappen spotnet.png
  • Bob de Bouwer
    Bob de Bouwer reageerde op het onderwerp Kan niet inloggen.
    Dat is niet bij ons, wij hebben geen sms.
    hallo ik had ook betaald met een sms voor test code voor een dag hoor om te testen
  • Bob de Bouwer
    Is niet vreemd, je moet betalen voor de dienst. Over 3 dagen werkt het weer niet, want je zult een betaling moeten doen.
    Hallo nu werkt het in eens wel pfffffff vond het wel vreemd maar dank u wel voor uw hulp
  • Bob de Bouwer
    Ik heb 3 dagen op je account gezet, kun je kijken of het werkt. Groetjes
    hallo had 3 keer wachtwoord gereset en had pas voor een dag jah die is inmiddels verlopen Mvg Alex
  • Bob de Bouwer
    Hoi, Ik zie in het systeem dat je nog geen abonnement hebt, geen betaling gedaan. Je zult eerst een abonnement moeten kiezen voordat...
Terug
Bovenaan