vip code werkt niet meer?

rskstier

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
11
Waarderingsscore
0
Punten
1
beste,

Ik heb een tijd geleden een vip code gekocht en de code werkte steeds perfect tot aan vandaag. Als je op renew klikt en danvul je in de balk je code in ,wordt de code goed gekeurd door de site maar als je op betalen klikt en weer opnieuw je gegevens moet invullen wat ik jaren niet moest te doen wordt ik naar de site van mijn bank doorgestuurd en daar staat het bedrag zonder korting. Ik selecteer power voor 3 maanden en dan blijft het op.
 
Beste klant,

U hoeft de VIP code niet in te vullen (zoals u kunt zien in de screenshot krijgt u al een gereduceerde prijs 10,50EUR ipv de gebruikelijke 14EUR.

1.webp

2.webp



3.webp


Laat even weten als het gelukt is ;)

Groetjes
Bob
 
Dank je wel. Ik zat steeds maar te kijken onder helpdesk waar je geantwoord had en helaas kreeg ik daar geen antwoord meer op kreeg. Ik zag opeens weet ook niet waarom maar dat je hier geantwoord heb. Ik heb helaas vanaf je antwoord hier tot en met nu gewacht.

Ik heb net wel een half jaar aangeschaft :)
 
betekent zo een ster en glitternaam dat ik vip ben?
 
Dank je wel. Ik zat steeds maar te kijken onder helpdesk waar je geantwoord had en helaas kreeg ik daar geen antwoord meer op kreeg. Ik zag opeens weet ook niet waarom maar dat je hier geantwoord heb. Ik heb helaas vanaf je antwoord hier tot en met nu gewacht.

Ik heb net wel een half jaar aangeschaft :)

Oehh, sorry denk dat er dan iets verkeerd is gegaan.

Ja zo'n sterretje met glitters houd in dat je VIP bent, inclusief je avatar ;)
 

Hitnews VIP membership

Hotrod


Dashboard video handleiding

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan