Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Verbinding onderbroken

eikelenstamjoop

New member
Beste, vanmorgen tijdens het downloaden is de verbinding verbroken wegens fout gebruikersnaam en/of password??? Ik kom er niet meer in (15.11 uur) Dit heeft met mijn abonnement te maken. Block van 2 TB is op, maar wegens problemen in aug.2022 heb ik ook een block van 1 TB als service erbij gekregen. Deze blijkt nu ook op te zijn, kunt u eens uitzoeken hoe dit nu precies zit?
Ik heb inmiddels weer een nieuw block gekocht, maar ben toch benieuwd waar de 1TB gebleven is.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Excuus voor het ongemak, we weten van het probleem en onze developers zijn bezig om dit op te lossen.
Het stappelen gaat nog niet 100%.
Ik heb de 1TB weer toegevoegd, je hebt nu 3TB staan ;)

Nogmaals excuus.
Bob

Hallo,

Excuus voor het ongemak, we weten van het probleem en onze developers zijn bezig om dit op te lossen.
Het stappelen gaat nog niet 100%.
Ik heb de 1TB weer toegevoegd, je hebt nu 3TB staan ;)

Nogmaals excuus.
Bob
Beste, Na 17 jaar trouwe klant, stel ik weer vast dat jullie service dik in orde is!

Terug
Bovenaan