This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
AfgehandeldVerbinding 76@news.hitnews.com mislukt, bericht=200 Welcome to Hitnews
De laatste maanden is het geen feest meer om zaken gedownload te krijgen. Nu weer het volgende (zie screenshot). Wat is hier aan de hand? Instellingen zijn aan mijn kant niet gewijzigd.
Ik heb het bij de techneuten neergelegd, hun zijn aan het zoeken.
Als je de mogelijkheid hebt, zou je het even willen testen op een andere PC/Laptop of daar het probleem ook voorkomt?
Het kan namelijk ook een netwerk instelling zijn in je windows, en op deze manier kun je dat eventueel uitsluiten.
Zojuist weer getest. 119 zonder ssl. Begin download met 18-19 MB/s en binnen enkele minuten loopt dit terug naar 10 Kb/s. Loopt dan we weer op naar 2 MB/s Dan weer naar 690 Kb/s. Heel wisselvallig dus. De Nas heeft geen andere taken ondertussen
Verbindingen op 20 zonder ssl op 119 gaat een stuk sneller. Op advies van jullie had ik deze naar 100 gezet. Maar nu nog geen ssl. Ik zal ssl ook eens testen met 20 verbindingen.
Edit: net weer een download gestart. Begint met 8 MB/ s en na 1000 mb download valt de snelheid terug naar 80 Kb/s
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.