Verbinding 76@news.hitnews.com mislukt, bericht=200 Welcome to Hitnews

Afgehandeld Verbinding 76@news.hitnews.com mislukt, bericht=200 Welcome to Hitnews

hajypajesa

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
1
De laatste maanden is het geen feest meer om zaken gedownload te krijgen. Nu weer het volgende (zie screenshot). Wat is hier aan de hand? Instellingen zijn aan mijn kant niet gewijzigd.IMG_2813.webp
 
Vreemd.....

Kun je aub even een screenshot maken van je instellingen?
 
Er is geen vpn in gebruik. SSL heb ik maar uitgezet. Dat gaf even verbetering.
 
Hoi hallo,

Ik heb het bij de techneuten neergelegd, hun zijn aan het zoeken.
Als je de mogelijkheid hebt, zou je het even willen testen op een andere PC/Laptop of daar het probleem ook voorkomt?
Het kan namelijk ook een netwerk instelling zijn in je windows, en op deze manier kun je dat eventueel uitsluiten.

Groetjes
Bob
 
Dag Bob,

Sabnzbd draait op een Synology NAS. Dit gaat al jaren goed. We hebben hier alleen iPads in gebruik.
 
Een NAS is altijd een beetje een apart verhaal met dit soort dingen.
Hoe houd het zich als je dus geen SSL gebruikt en poort 119?
 
Zojuist weer getest. 119 zonder ssl. Begin download met 18-19 MB/s en binnen enkele minuten loopt dit terug naar 10 Kb/s. Loopt dan we weer op naar 2 MB/s Dan weer naar 690 Kb/s. Heel wisselvallig dus. De Nas heeft geen andere taken ondertussen
 
Zou je eens willen proberen om het aantal verbindingen op 20 te zetten, en te kijken wat hij dan doet?
 
Verbindingen op 20 zonder ssl op 119 gaat een stuk sneller. Op advies van jullie had ik deze naar 100 gezet. Maar nu nog geen ssl. Ik zal ssl ook eens testen met 20 verbindingen.

Edit: net weer een download gestart. Begint met 8 MB/ s en na 1000 mb download valt de snelheid terug naar 80 Kb/s
 
Laatst bewerkt:
Ik ga weer contact opnemen met de techneuten.
Ik kom bij je terug!
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan