xamos

Actief Summer summer summer time.

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
731
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States
ZomerActie_ENG.webp


Summer summer summer time


Vind je de tijd ook zo snel gaan?


De eerste helft van het jaar zit er immers alweer bijna op. Maar voor ons kan de tijd niet snel genoeg gaan, want dat betekent dat de zomervakantie eraan komt!

En deze zomer kun je met ons extra genieten! Koop je namelijk tijdens de zomermaanden 3 maanden en betaal maar voor 2 maanden!
Maar liefst drie keer zomerplezier voor de prijs van twee!

Vul de code: summer24 in bij het afrekenen en je korting wordt automatisch verwerkt.

Dus waar wacht je nog op? Pal nu deze zomerse deal.

Klik hier voor de actie

Deze actie is geldig van 1 juli t/m 7 juli en van 15 juli t/m 21 juli



Communiceren in je eigen taal


We investeren continu in ons forum door het optimaliseren van het gebruiksgemak en het toevoegen van nieuwe functionaliteiten.

Zo kun je vanaf nu een bericht plaatsen in de taal die je wilt. Dit wordt vervolgens automatisch vertaald in de taal die de lezer gebruikt. Je kunt dus gewoon in de taal communiceren die jij het prettigst vindt en wij, en andere forum gebruikers, zien dat in hun voorkeurstaal. Hoe handig is dat?

Het enige wat je moet doen om deze nieuwe functie te kunnen gebruiken, is rechtsboven de taal te kiezen die het best bij je past en het forum doet de rest.



Mag Emma met je op de foto?


Je kunt niet om haar heen; onze supermascotte Emma!

Wij zijn uiteraard heel erg blij met Emma. Ze is namelijk niet zo maar een koe. Ze is slim, nieuwsgierig en hulpvaardig. Precies wat wij bij Hitnews nastreven.

Toen wij Emma jaren geleden rustig zagen grazen in een weiland bij een kleine boerderij vielen haar bruine belangstellende ogen ons meteen op.
Ze wist dat haar leven op het punt stond voorgoed te veranderen. Ze knipoogde, bijna alsof ze zei: “Ik ben meer dan alleen een boerderijkoe. Ik wil de wereld zien, spannende en nieuwe dingen ontdekken. Ik wil op avontuur!”
Daar in het weiland koos Emma voor ons en wij unaniem voor haar. Haar slimme blik, gepaard met een vleugje humor, maakte haar de perfecte personificatie van alles waar Hitnews voor staat. We wisten direct dat we onze mascotte hadden gevonden.

En nu is Emma al jaren een vast onderdeel van de Hitnews familie en dus mocht zij ons verjaardagscadeautje voor dit jaar bedenken. En zoals we Emma kennen is dat een cadeau met een beetje humor en creativiteit geworden.
 
Laatst bewerkt:
I am sad that I missed this offer. It is still very much summer here 102f (39c) today. lol Hope you guys will run this sale again soon.
 
als je nu 3 maanden erbij koopt dan zal ik daarna een maand extra aan je account toevoegen.
laat wel even weten als je de betaling heb verricht
 
als je nu 3 maanden erbij koopt dan zal ik daarna een maand extra aan je account toevoegen.
laat wel even weten als je de betaling heb verricht
Very kind of you. I have just now purchased the 3 months.
 
toegevoegd aan je account
 

Hitnews VIP membership

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan