Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Actief Onze laatste actie van 2025 komt eraan

ingrid

Administrator
Forumleiding
Banner eindejaarsactie_2025.JPG

De laatste dagen van het jaar komen in zicht, oftewel tijd om met een dekentje op de bank te kruipen en lekker series te bingen… én tijd voor een mooie verrassing van ons.

Maar eerst: dank je wel voor 2025. Dank dat je een trouwe klant bent geweest.

Met veel plezier hebben we voor je:
  • Ons support forum vereenvoudigd → sneller vinden wat je nodig hebt
  • Een slimmere en snellere infrastructuur neergezet → betere performance
  • Doorlopend systeemupdates uitgevoerd → stabieler & betrouwbaarder
  • Meerdere acties uitgerold waar je continu van kon profiteren
Alles met één doel: jouw Hitnews-ervaring makkelijker, sneller en fijner maken.

En nu iets om naar uit te kijken…

Van zaterdag 27 december t/m woensdag 31 december houden we onze eindejaarsactie:

35% korting op al onze Family- en Power plans

Dit wordt onze allerlaatste kortingsactie van dit jaar.
Zet het dus alvast in je agenda, deze wil je niet missen.

Bekijk hier alvast onze plannen.

Met vriendelijke groet,
Het Hitnews team

P.S. Wil je zeker weten dat je deze actie niet mist? Zet 27–31 december vast in je agenda. Het is onze allerlaatste korting van het jaar, daarna is het echt klaar.
 
Top, dus even rekenen….ik ben VIP member dus heb ik al 25% standaard korting.
Wordt het nieuwe bedrag nu €24,50 voor een jaar (€50-35%=€32,50-25%) en hoe regel ik dat?
 
Die 25% is standaard want ik ben VIP dus nu betaal ik ALS VIP MEER DAN EEN ANDER DIE DIE 35% KORTING KRIJGT….als dat zo is voel ik me, als jarenlange trouwe klant, toch wel belazerd……..
 
Dit is hoe het is, het is een extra actie.
Dus in dit geval kun je 10% extra korting krijgen.
Als we dit er bovenop zouden doen kom je inderdaad op 60% uit, maar waar valt er dan nog voor ons te verdienen?
Als jaren lange klant verwachten we ook wel een beetje dat je dit zou begrijpen. Want als we dit jaren lang zouden doen zouden we ook failliet zijn.

Fijne feestdagen!
 
IMG_4155.jpegAh, als jarenlange klant had ik moeten weten dat je zo niet werkt….kortom…mijn schuld. Tja, zo kun je het ook uitleggen, op een goede, klantgerichte manier….maar nu we toch bezig zijn…..waarom krijg ik op de 22e een mail dat ik de 29e moet verlengen terwijl de vorige kortingscode nèt verlopen is en ik hier, op dit forum, moet ontdekken dat er een nieuwe aankomt. Waarom niet even in de mail gezet dat die korting eraan komt? Voorheen kreeg je netjes een mail als er een korting aankwam, dan kon je die gebruiken bij verlening, zelfs als je abonnement nog liep. Als ik nu op de 22e al verlengt had dan had ik nooit van een korting geweten.
Voorheen had ik altijd uitstekend mailcontact als er wat was met een vaste, deskundige, klantgerichte medewerkee maar als de huisige gang van zaken de nieuwe modus is dan gaan we, na (ik denk 10-15 jaar) maar eens een overstap overwegen.
Het gaat me niet om die paar euri maar wel over hoe dit proces loopt. Wel een mail over verlengen, niets over kortingen en dan zo’n reactie (pff, dat had jij als “trouwe” klant toch moeten weten …..er staat mog net geen “sukkel” achter) als je vraagt hoe dat dan zit met die korting….
Ik was, in mijn werkzame leven, gespecialiseerd in Customer Relationship Management. Deze casus had ik kunnen gebruiken als schoolvoorbeeld van hoe je nièt met (trouwe) klanten omgaat.
Je adviseert klanten om VIP te worden, dan heb je àltijd korting en vervolgens biedt je al je àndere klanten een hogere korting waar VIP leden heen gebruik van kunnen maken want het is “Het is Of je 25% altijd, Of je gebruikt de Coupon en je krijgt 35%. Het is niet beide of stapelen.”…….en als ze dat niet leuk vinden dan hadden ze moeten snappen dat …….🫣
En dan zijn bedrijven nog nijdig als ze slechte revieuws krijgen ?
Maar goed, we gaan eens kijken hoe het nu werkelijk zit als de korting gaat lopen en als het ècht of/of is dan weet ik al twee goede voornemens.
Prettige feestdagen.
 
Hoi Hans,

De email is gisteren ook de deur uit gegaan, en ik zie dat hij ook naar jou is gegaan.
Staat hij soms in de SPAM map? Of is je email misschien veranderd?
De mail is gewoon verstuurd zoals we dat ook al jaren doen.

De VIP is 25% ten alle tijden ook als er geen kortingen gelden.
Mocht er een andere goede aanbieding komen, ( in dit geval dan 35%) zou je die dus kunnen gebruiken en ben je voordeliger.
En dit heb je vorig jaar ook gehad. Toen heb je meegedaan aan de actie van Reddit 80% en toen was je ook al VIP, dus je weet eigenlijk al dat stapelen niet de bedoeling is.
Want dan had je vorig jaar ook wel gemaild dat je dus eigenlijk geld toe had moeten krijgen :sneaky:.


Het gaat me niet om die paar euri maar wel over hoe dit proces loopt. Wel een mail over verlengen, niets over kortingen en dan zo’n reactie (pff, dat had jij als “trouwe” klant toch moeten weten …..er staat mog net geen “sukkel” achter) als je vraagt hoe dat dan zit met die korting….
1766555376717.png


En als jij het als "Sukkel" ervaar vind ik dat erg vervelend en bied ik ook mijn excuus voor aan.
Maar ik ga er wel een beetje vanuit dat mensen wel een klein beetje snappen, dat als we stapelen zouden toestaan er voor ons als bedrijf ook niets te verdienen is en dat je dat nooit lang uithoud.
Want als we dit helemaal zouden uit gaan kauwen in berichten, dan krijg je mensen bij je die ook gaan roepen "denk je dat ik dom ben!?"

Dit is de actie, dit is hoe het werkt.
Ik vind het heel vervelend voor je dat de communicatie blijkbaar voor jou niet goed verloopt.
Dat je nu voor het eerst in al die jaren geen prettige ervaring hebt met ons vind ik ook erg jammer, terwijl al die jaren tevreden was over ons.
Ik hoop ook dat die jaren een beetje respijt geven in dit verhaal.
Mocht je toch besluiten om over te stappen zouden wij dit erg jammer vinden, maar wensen we je het beste toe.

Toch hele fijne feestdagen gewenst, en wie weet tot een volgende keer.


63755.jpg
 
Laatst bewerkt:
Excuus geaccepteerd. Mail niet gehad, ook niet in spam, maar als ik direct na jullie mail (22e) verlengd had dan had ik daar toch niets aan gehad.
Wat blijft is het volgende ;
Mijn abonnement verloopt altijd op 29-12 …..en het lijkt erop dat er ieder jaar een mooie “eindejaarskorting” is die hoger is dan de VIP korting……waarom werd me dan destijds geadviseerd op VIP te worden?? Nogmaals, het gaat me niet om die paar euri maar om het proces.
Vergelijk ik dat bijvoorbeeld met NORTON dan is er veel te winnen. Ieder jaar verlengen ze mijn abonnement terwijl nieuwe klanten 60% korting krijgen…..ik neem dan even kontact op met de US-helpdesk (want de Nederlandse kan niet/wil niet/doet niet ) en binnen 5 minuten wordt er 60% teruggestort op mijn rekening. Valued customer er zo.
Maar goed, ik ga (als de korting actief is) wel eens kijken hoe, of en wat en voorlopig blijven we nog wel even.

Prettige dagen.
 
Terug
Bovenaan