Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Ongeldige handtekening in Spotnet

Siinds ongeveer een week kan ik niet meer in de posten van Spotnet komen, dus downloaden is onmogelijk. Het betreft niet 1 post, maar alle posten. Dacht eerst dat mijn abbo was verlopen, maar dat is niet het geval. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?

Groet Esther

Hoi Esther, wat raar!

Log even in op https://my.hitnews.com en click in je Dashboard even op instellingen boven aan de site.
Dan kom je op de instellingen pagina, en daar zit een knop om je wachtwoord te resetten.
Doe even een reset, pas het in Spotnet aan en kijk even of het dan wel weer werkt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes
Bob

Hallo Bob, dank voor je reactie. Ik heb hier op hitnews een nieuwwachtwoord gegenereerd en kan hier weer inloggen. Maar het lukt niet om het nieuwe wachtwoord op Spotnet aan te passen. Dan krijg ik telkens het bericht dat de naam of wachtwoord ongeldig is. Heb Spotnet paar x afgesloten en weer opnieuw gestart om ww te veranderen, maar krijg steeds hetzelfde bericht. Wat doe ik niet goed?

groetjes
Esther

Hoi Esther,

Vervelend!
Probeer anders even een herinstallatie.

Om Spotnet compleet te verwijderen kijk even hier :

Dit is een tool om hem compleet te verwijderen.
Als je dat gedaan hebt, installeer je deze opnieuw en stel je het opnieuw in.
Onder aan de pagina van de link die ik je net stuur staat ook de juiste versie van spotnet die je weer moet installeren.

Ik hoop dat dit helpt.
Groetjes
Bob

Hallo Bob, ik ga aan de slag... Heb net met RevoUninstaller alles verwijderd en spotnet opnieuw geinstalleerd maar ook dat gaf geen soelaas. Dus nu zal ik jouw aanwijzingen even volgen.

Hoop ook dat het helpt want SABnzbd is nu ook helemaal van slag.

Hallo Bob, ik ben niks opgeschoten. Ook niet via de instructies die jij me gaf. Kan ook niet die link bereiken waar de laatste versie van Spotnet zou staan. Gaat om deze link: https://url1.zip/spotnet1920. De site is niet bereikbaar, is de melding. Mocht jij die laatste versie hebben zou je mij die dan in een zipbestandje kunnen sturen naar mijn email? Heb het nog een keer geprobeerd met de op een na nieuwe versie, maar ook dat was knudde. Blijf de melding krijgen dat naam en/of paswoord niet correct zijn. Spotnet sluit ook vanzelf helemaal af als bij dat invulgedeelte op het kruisje klik, sluit heel spotnet vanzelf af. Geen idee momenteel wat ik nu moet doen. Voordat ik het wachtwoord veranderde kon ik nog via clubnzb wat downloaden, maar dat gaat nu ook niet meer omdat ook in SABnzbd het paswoord niet meer goed is.

Bijlagen

• foutmelding.png
    foutmelding.png
    45,1 KB · Weergaven: 0
Ik vind het maar een gek verhaal....

Ik doe nog even een reset van je wachtwoord en stuur je deze even via PM hier op het forum.

Hallo Bob, ik vind het ook een gek verhaal. Het begon opeens zo ongeveer 10 dagen geleden. Had toen nog mijn oude pc in gebruik met Windows 10. Heb nu sinds een paar dagen nieuwe pc met Windows 11. Dus ik dacht, nu heb ik het lek boven en geeft Spotnet geen problemen meer. Dat was helaas niet het geval.

Hallo Bob, het nieuwe wachtwoord werkt nu wel. Dat het niet werkte was mijn eigen schuld, ik zag de laatste letter niet van het wachtwoord, dat had ik dus niet mee gekopieerd. Maar nu ben ik weer terug bij probleem 1 waar het mee begon. Ik kan nu wel de posten zien, maar ik kan er niet in. kanspotnietopenen.png

Hallo Bob, daar is ze weer.... hahaha.... Ik heb nu even getest met nzb's van ClubNZB en die kan ik wel via de interne SABnzbd van Spotnet binnenhalen. Niet ideaal, maar daar moet ik dan voorlopig maar mee doen. Dat is een verouderde versie van SABnzbd, maar ik ga nu ook de externe SAB weer instellen met het juiste wachtwoord, dat zou dan wel weer moeten lukken.... Ook de laatste nieuwe versie van SABnzbd werkt weer normaal. Het verschil met de interne SABnzbd en de externe zijn de poorten die gebruikt worden. De interne van Spotnet gebruikt localhost:8090 en de externe gebruikt 8080. Als nu het probleem van Spotnet nog zou kunnen worden opgelost, zou die helemaal voor de bakker zijn.

Ik wens je bij deze een prettig weekend,

groetjes

Esther

Hoi Esther,

Goed te lezen tot het tot zover werkt!
Dit houd in dat 1 probleem opgelost is, en dat is dat het wachtwoord en daarmee onze dienst weer werkt.
Nu Spotnet dus nog.
Ik zou toch nog een keer aanraden alles van spotnet te verwijderen, en dan in zijn geheel nogmaals te installeren met de juiste gegevens, misschien dat het dan wel werkt.
Anders hoop ik dat ze op Spotnet zelf je nog verder kunnen helpen.
Wel top dat je een "workaround" hebt gevonden ;)

Fijn weekend, en hou ons aub op de hoogte.

Groetjes
Bob

Hallo Bob,

Ja, ik kan in ieder geval nzb's binnenhalen van ClubNZB. Maar wat jammer is dat je daar geen account kan aanmaken zodat je reacties kunt plaatsen. Tot 2x toe heb ik alles van Spotnet verwijderd met RevoUninstaller, dan blijft er niets achter, ook niet in het register. Maar voor de zekerheid zal ik dat nog een keer doen en dan het register nog extra doorlopen. Ik zal je van het verloop op de hoogte houden en tot zover bedankt dat je mij hebt geholpen. Op het Spot-Net forum heb ik ook de voortgang geplaatst zodat ook zij weten dat het wachtwoordprobleem is opgelost.

Slaap lekker.

Groetjes

Esther

Terug
Bovenaan