xamos

Tutorial My account no longer exists.

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
669
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States

Nederlands English Deutsch Français Español

  • Velen van jullie zullen dit probleem niet ervaren, maar het kan gebeuren als je je hitnews-account lange tijd niet hebt gebruikt. Je kunt dan ontdekken dat het account niet meer bestaat. We hebben ons systeem zo ontworpen dat als er absoluut geen activiteit (geen logins of abonnementen) op het account is geweest, het wordt verwijderd uit ons systeem.

    Waarom doen we dit?

    Ten eerste willen we ons systeem zo schoon mogelijk houden en voorkomen dat het wordt opgevuld met gegevens die niet worden gebruikt of niet langer nodig zijn. Ten tweede is het om privacyredenen; waarom zouden we je gegevens langer in ons systeem bewaren dan nodig is?

    Wat doen we om te voorkomen dat het account onnodig wordt verwijderd?

    We sturen twee e-mails naar je, één in de 9e maand en één in de 11e maand, waarin we je informeren dat het account na een jaar uit ons systeem zal worden verwijderd. Als je tijdens deze periode inlogt of je account activeert, blijft het actief in ons systeem.
  • Many of you won't experience this issue, but it can happen if you haven't used your hitnews account for a long time. You may then discover that the account no longer exists. We have designed our system in such a way that if there has been absolutely no activity (no logins or subscriptions) on the account, it gets deleted from our system.

    Why do we do this?

    Firstly, we want to keep our system as clean as possible and avoid cluttering it with data that is not being used or is no longer needed. Secondly, it's for privacy reasons; why should we keep your data in our system longer than necessary?

    What do we do to prevent the account from being deleted unnecessarily?

    We send two emails to you, one in the 9th month and one in the 11th month, informing you that the account will be deleted from our system after a year. If you log in or activate your account during this time, it will remain active in our system.
  • Viele von Ihnen werden dieses Problem nicht erleben, aber es kann passieren, wenn Sie Ihr hitnews-Konto lange Zeit nicht verwendet haben. Sie könnten dann feststellen, dass das Konto nicht mehr existiert. Wir haben unser System so gestaltet, dass es gelöscht wird, wenn absolut keine Aktivität (keine Anmeldungen oder Abonnements) auf dem Konto stattgefunden hat.

    Warum machen wir das?

    Erstens möchten wir unser System so sauber wie möglich halten und vermeiden, es mit Daten zu überladen, die nicht verwendet werden oder nicht mehr benötigt werden. Zweitens aus Gründen der Privatsphäre; warum sollten wir Ihre Daten länger in unserem System aufbewahren als notwendig?

    Was tun wir, um zu verhindern, dass das Konto unnötig gelöscht wird?

    Wir senden Ihnen zwei E-Mails, eine im 9. Monat und eine im 11. Monat, um Sie darüber zu informieren, dass das Konto nach einem Jahr aus unserem System gelöscht wird. Wenn Sie sich in dieser Zeit anmelden oder Ihr Konto aktivieren, bleibt es in unserem System aktiv.
  • Beaucoup d'entre vous ne rencontreront pas ce problème, mais cela peut arriver si vous n'avez pas utilisé votre compte Hitnews pendant longtemps. Vous pourriez découvrir que votre compte n'existe plus. Nous avons conçu notre système de manière à ce que s'il n'y a absolument aucune activité (aucune connexion ou abonnement) sur le compte, il sera supprimé de notre système.

    Pourquoi faisons-nous cela ?

    Tout d'abord, nous voulons maintenir notre système aussi propre que possible et éviter qu'il soit encombré de données inutilisées ou plus nécessaires. Deuxièmement, cela concerne la confidentialité ; pourquoi conserverions-nous vos données dans notre système plus longtemps que nécessaire ?

    Que faisons-nous pour éviter la suppression inutile du compte ?

    Nous vous enverrons deux e-mails, un au 9ème mois et un autre au 11ème mois, pour vous informer que votre compte sera supprimé de notre système après un an. Si vous vous connectez ou activez votre compte pendant cette période, il restera actif dans notre système.
  • Muchos de ustedes no experimentarán este problema, pero puede suceder si no han utilizado su cuenta de hitnews durante mucho tiempo. Entonces pueden descubrir que la cuenta ya no existe. Hemos diseñado nuestro sistema de tal manera que si no ha habido absolutamente ninguna actividad (ni inicios de sesión ni suscripciones) en la cuenta, se elimina de nuestro sistema.

    ¿Por qué hacemos esto?

    Primero, queremos mantener nuestro sistema lo más limpio posible y evitar que se llene con datos que no se utilizan o ya no son necesarios. En segundo lugar, es por razones de privacidad; ¿por qué deberíamos mantener tus datos en nuestro sistema más tiempo del necesario?

    ¿Qué hacemos para evitar que la cuenta sea eliminada innecesariamente?

    Enviamos dos correos electrónicos, uno en el noveno mes y otro en el undécimo mes, informándote de que la cuenta será eliminada de nuestro sistema después de un año. Si inicias sesión o activas tu cuenta durante este período, seguirá activa en nuestro sistema.
 
Laatst bewerkt:

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan