Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

inloggen in spotnet lukt niet user ww onbekend

huub

New member
inloggen in spotnet lukt niet meer.
heb inmiddels een andere laptop met W11 aangeschaft.
Opnieuw spotnet 1.9.2.1 geinstalleerd.
ik deel een hitnews account en mijn maat kan wel inloggen.
Maak gebruik van surfshark vpn, weet niet of dat belangrijk is.

Ben blij als iemand me kan helpen.

Laatst bewerkt:
Hoi @huub

Dat is vervelend!
Kun je mij misschien even een screenshot sturen van je instellingen in Spotnet?
Misschien zie ik daar iets wat niet goed staat en wat voor problemen kan zorgen.

Groetjes
Bob

ik heb gekeken of ik news.hitnews.com kon openen met downforeveryoneorjustme, dat was niet het geval, daarna heb ik news.hitnews.com via browser benaderd, dat ging ook niet.
de surfshark antivirus? blokkeerde dat, nadat ik een uitzondering had gemaakt werkte het wel.
vandaag weer geprobeerd en nu werkt het weer niet.
een ping naar news.hitnews.com werkt wel.

Laatst bewerkt:
hoi Bob,
poort 563 werkt ook niet

ik krijg de opmerking van iemand bij spotnet forum dat alleen een family plan account gedeeld kan worden,
ik heb een Block plan samen met iemand, werkt het daarom misschien niet?

Ohhhh,

Dat kan inderaad ja, je kan maar met 1 IP tegelijk op een Power account.
Laat die vriend even alles uitzetten wat maar met het account te maken heeft, elk programma.
Dan even een kwartier wachten en dan jouw programma's opstarten en kijken wat het doet.
Als het dan werkt is dat inderdaad het probleem ja.

Bob, net laptop opnieuw opgestart nadat mijn maat alles uit had gezet.
opnieuw proberen in te loggen, nog geen succes krijg error 931 bij gebruik van poort 119 en 563

Ik zie dat jij een bericht hebt geplaatst op het oude forum van Spotnet, het nieuwe forum is trouwens www.spotnet.forum. Op het oude forum is er bij mijn weten ook geen ondersteuning meer van het Spotnet team.

- Sluit Spotnet volledig af
- Via start van Windows zoek jij op Spotnet Classic Support Toolkit
- Klik op Bestand
- Kies voor Open Spotnet Datamap
- Zoek het servers.xml bestand, ook wel servers XML Source File
- Verwijder dit servers.xml bestand
- Start Spotnet opnieuw op en vul alle gegevens in

Het zou kunnen dat het servers.xml bestand corrupt is geraakt waardoor elke wijziging die jij doet niet wordt opgeslagen en dat jij hier vast komt te zitten.

Terug
Bovenaan