Ik kan niets terug vinden van de aanbieding 3for2_23

rwsspatoe

New member
Lid geworden
24 mei 2022
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik kan niets terug vinden van de aanbieding 3for2_23
 
Dat vind je hier :

 
Het oude systeem werkte beter en makkelijker ik moet maar eens kijken naar
Een nieuwe usnet provider
 
Ohhh, maar gaat het om de manier van betalen dan? Je zei dat je niets over de actie terug kunt vinden. Misschien makkelijk als je iets duidelijker bent met wat precies fout gaat. Maar qua betalen kun je hier vinden….


Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

Bob
 
Ik kon geen ding vinden waar ik tijdens de betaling de actie nr kon in vullen.
 
Oké duidelijk.
Maar je spreekt in verleden tijd “kon”.
Houd dit in dat je het nu wel gevonden hebt, en dat het gelukt is?
 
Nee ik heb gewoon betaald voor 3 maand
 
Het was even uitzoeken wat er is gebeurd, wat je heb gedaan is gebruik gemaakt van de "credit"
Deze krijg je elke x als je een product koopt en kun je dus gebruiken bij de volgende bestelling.

wat je niet heb gedaan is de code ingevuld bij coupon-code, ik heb net binnen je account een betalingsverzoek aangemaakt met de kortingacode.
(deze heb ik aangemaakt om te laten zien dat de code wel werkt)

je hoeft hier uiteraard geen gebruik van de maken (want je account loopt nog tot 11 oktober).

ps omdat wij ook even moesten zoeken naar de oplossing (wat wel interessant was) hebben wij een maand extra aan je account toegevoegd.
 
Het was even uitzoeken wat er is gebeurd, wat je heb gedaan is gebruik gemaakt van de "credit"
Deze krijg je elke x als je een product koopt en kun je dus gebruiken bij de volgende bestelling.

wat je niet heb gedaan is de code ingevuld bij coupon-code, ik heb net binnen je account een betalingsverzoek aangemaakt met de kortingacode.
(deze heb ik aangemaakt om te laten zien dat de code wel werkt)

je hoeft hier uiteraard geen gebruik van de maken (want je account loopt nog tot
 
Graag gedaan!
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan