Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Hoe moet ik Spotnet instellen met deze nieuwsserver?

Psylence

New member
Beste,

Vanavond Hitsnews aangeschaft nadat ik over ben gestapt naar Odido en zij geen eigen nieuwsserver hebben.
Accountje aangemaakt etc, echter krijg ik Spotnet niet ingesteld met de adressen die ik op de website onder "Settings" kan vinden. Hij blijft miepen dat mijn gebruikersnaam en ww niet klopt...

Spotnet.png

Tevens weet ik ook niet of ik .com of .eu, 443 SSL/563SSL of 119 etc. moet gebruiken Ik kom er niet uit. Kan iemand mij op weg helpen aub? Bij voorbaat dank.

Hoi,

Ja Spotnet blijft een beetje raar......

Hieronder een plaatje

1743830840990.png

Bij provider selecteer je anders.

adres : news.hitnews.com
Verbindingen : 90
Poort : 119 of 563 SSL

En dan je gegevens.
Kijk even of dat werkt.

Anders zou ik het even proberen via onderstaande link, deze geef ik meestal door en mensen geven daarna aan dat het weer werkt.

Laat even weten of het gelukt is aub.

Voor specifieke problemen kun je ook naar https://spot-net.nl
Hier zitten de "designers" van Spotnet, misschien kunnen ze je daar anders verder helpen/

Opnieuw geinstalleerd en de map verwijderd maar hij blijft problemen geven met inloggen. Zowel met poort 119 als 563

Spotnet2.png

EDIT: Welke programma's kunnen jullie mij anders nog aanraden?

Laatst bewerkt:
Is mijn account wel 100% in orde? Want ik kan ook niet op sabNZD inloggen, niet op Spotlite, niet op andere nieuwsserver programma's. Overal krijg ik de melding foutief gebruikersnaam en ww.... =\

Hmmmm dat is het probleem inderdaad.
Je hebt enkel een VIP abonnement gekocht (waarmee je dus kortingen krijgt), maar geen abonnement zelf.
Dus op dit moment is er niets actief.

Ik zet er even een week van ons op, dan kun je kijken of het werkt.
Laat het even weten aub.

Groetjes
Bob

Terug
Bovenaan