Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, mein Name ist Tom und meine Download-Geschwindigkeit ist seit etwa 3 Wochen von 100 MB/s auf 30 MB/s gesunken. An meiner Leitung hat sich nichts geändert. Mir ist gerade aufgefallen, dass ich von 30 auf 100 Verbindungen umsteigen musste, aber das funktionierte nur eine Woche lang
Ok!
I see in tour previous screenshot you have a fritzbox. What is the speed when you are connected to your ISP provider modem? It can be a setting in youre Fritzbox.
And since you say the other provider had also the same problem, the problem is somewhere in your network.
Please connect straight to your modem, see if that works. Also reset it! If it still gives you the same result, try it with another computer/laptop if possible.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.