Bob de Bouwer

Actief Belangrijke inforumatie betreft Spotnet update

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
567
Waarderingsscore
100
Punten
43
Netherlands
Beste allemaal,

Veel mensen krijgen een melding van Spotnet dat er een update is.
Dit is mooi, echter lijkt het erop dat er ook een hoop mensen in de problemen raken naar de update en dat spotnet niet goed meer werkt.
Wij krijgen hier veel vragen over, echter hebben wij hier niet direct een antwoord op daar Spotnet niet van ons is en wij ook geen ondersteuning bieden hiervoor.

Er zijn 2 opties:

1. Ga naar https://spot-net.nl en vraag hier ondersteuning voor het probleem
2. Volg onze tutorial om alles weer te resetten en doe daarna NIET de update. (https://forum.hitnews.com/threads/reinstall-refresh-spotnet.2/#post-2)

Wij hopen dat dit u een stukje op weg helpt.

Met vriendelijke groet,
Team Hitnews
 
Het downloaden is bij mij zeker wel een dag of 4 goed gegaan nu is het weer het oude liedje.
Heb intussen spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd ( oude versie ) weer hetzelfde probleem en melding snap er niets meer van
 

Bijlagen

Ik vind het echt heel vervelend voor je, maar dat ligt toch ergens bij jouw op je pc.
Heb je toevallig een andere PC/Laptop waar je het op kan installeren en kan testen?
 
Hallo nee helaas
Groetjes JamesB
 
Ik krijg nu dit te zien in een balk ( De externe server heeft een fout geretourneerd ( 501) niet geimplementeerd )
Groetjes JamesB
 
Krijg je dit te zien in Spotnet of in Sab?

Heb je je vragen al gesteld bij spotnet zelf?
Van hun is de software, ik denk dat hun er meer van afweten

Ze hebben hier ook een forum, misschien kunnen zij je helpen of misschien is daar al een oplossing.
 

Hitnews VIP membership

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan