Beste allemaal,
Veel mensen krijgen een melding van Spotnet dat er een update is.
Dit is mooi, echter lijkt het erop dat er ook een hoop mensen in de problemen raken naar de update en dat spotnet niet goed meer werkt.
Wij krijgen hier veel vragen over, echter hebben wij hier niet direct een antwoord op daar Spotnet niet van ons is en wij ook geen ondersteuning bieden hiervoor.
Er zijn 2 opties:
1. Ga naar https://spot-net.nl en vraag hier ondersteuning voor het probleem
2. Volg onze tutorial om alles weer te resetten en doe daarna NIET de update. (https://forum.hitnews.com/threads/reinstall-refresh-spotnet.2/#post-2)
Wij hopen dat dit u een stukje op weg helpt.
Met vriendelijke groet,
Team Hitnews
Veel mensen krijgen een melding van Spotnet dat er een update is.
Dit is mooi, echter lijkt het erop dat er ook een hoop mensen in de problemen raken naar de update en dat spotnet niet goed meer werkt.
Wij krijgen hier veel vragen over, echter hebben wij hier niet direct een antwoord op daar Spotnet niet van ons is en wij ook geen ondersteuning bieden hiervoor.
Er zijn 2 opties:
1. Ga naar https://spot-net.nl en vraag hier ondersteuning voor het probleem
2. Volg onze tutorial om alles weer te resetten en doe daarna NIET de update. (https://forum.hitnews.com/threads/reinstall-refresh-spotnet.2/#post-2)
Wij hopen dat dit u een stukje op weg helpt.
Met vriendelijke groet,
Team Hitnews