Afgehandeld 482 invalid username or passsword

hansbakkie

New member
Lid geworden
28 feb 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Goedemorgen,

probeer met mijn inloggegevens welke ik gebruik voor toegang op het hitnews.com forum in te loggen met spotlite om inhoud te lezen en te downloaden. Krijg elke keer fout melding 482. Zijn er andere inlog gegeven nodig ??
 
Hoi hans,

Kun je even een screenshot maken van je instellingen in Spotlite en hier plaatsen?
Dan kijken we er even naar.

Groetjes
Bob
 
Ik heb je wachtwoord gereset en deze over de mail naar je toegestuurd.
Ik hoor graag of het opgelost is.

Groetjes
Bob
 
Bedankt, heb de e-mail ontvangen. Kan zien dat het nieuwe ww werk als ik op de site inlog maar krijg met spotlite nog steeds de fout 482. Heb ook de bestaande database met herders verwijderd maar uitkomst blijft gelijk.

sta echt verwonderd dat het nog steeds niet werkt!!!!!
 
Hallom heb ik de tussentijd spotlite opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het. Bedankt voor jullie medewerking
 
Sinds vandaag kan ik ook ineens niet meer inloggen in Spotnet 2.0 maar ook ander programma werkt niet. ZOwel ssl.hitnews.com als news.hitnews.com werken niet meer
 
Super, goed om te horen.
Fijn weekend!

Bob
 
Sinds vandaag kan ik ook ineens niet meer inloggen in Spotnet 2.0 maar ook ander programma werkt niet. ZOwel ssl.hitnews.com als news.hitnews.com werken niet meer
Zou jij ook even een screenshot van je instellingen willen geven aub?

Groetjes
Bob
 
Ja, die is dan hetzelfde als die ik je gestuurd heb.
Fijn dat het weer werkt!

Fijne weekend ;)
 
hallo ich habe das selbe Problem 482 Fehler habe aber nix gemacht...?? was kann ich machen danke
 
I have just send you a link to reset your password.

if you run into any problems please let me know
 
Same thing reset your password i see you arleady changed the password

Is it working for you now?
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan