Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

account naar familie opgewaardeerd maar kan account nog altijd niet delen?

jansen01

New member
ik heb mijn account voor 3 manden opgewaardeerd naar Familie omdat je met dat account dus kunt delen
ik heb hier dus 3 PC`S staan
heb dus het account wat ik had (3 maanden) verlengd
dit omdat ik ook geen 2de account kon aanmaken helaas
maar het delen van het account werkt dus nog altijd niet want krijg op de 2de pc in sabnzb de melding dat de naam/wachtwoord niet goed zou zijn
dus mijn vraagje Doe ik nu iets fout ????

ik heb mijn account voor 3 manden opgewaardeerd naar Familie omdat je met dat account dus kunt delen
ik heb hier dus 3 PC`S staan
heb dus het account wat ik had (3 maanden) verlengd
dit omdat ik ook geen 2de account kon aanmaken helaas
maar het delen van het account werkt dus nog altijd niet want krijg op de 2de pc in sabnzb de melding dat de naam/wachtwoord niet goed zou zijn
dus mijn vraagje Doe ik nu iets fout ????

Hoi hoi,

Vreemd verhaal.
Maar wat ik even niet goed begrijp, op de ene PC werkt het wel, en de andere niet?

Groetjes
Bob

ja op pc 1 werkt het wel maar als ik dus in pc 2 dezelfde inlog gegevens gebruik krijg ik dus de melding WW of gebruikersnaam is niet goed

Vreemd, want dat betekend wel dat ons account gewoon werkt.
Kun je misschien van beide pc's even een screenshot van de instellingen sturen aub?

Dus waarop serverinstellingen, gebruikersnaam en wachtwoord op te zien is?
Dan kan ik even kijken of iets zie.

Groetjes
Bob

Terug
Bovenaan