Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Melding fout wachtwoord op Spotnet en Sabnzb

ttussengas00

New member
Hallo,

Ik kan niet meer inloggen. Heb de server naam gewijzig in news.hitnews.com. en ook mijn pw veranderd (zonder resultaat).

Hoi,

Heb je iets meer info voor me?
Welke software gebruik je?
Waar heb je het serveradres gewijzigd?

Stuur me aub even een screenshot van je instellingen, dan kan ik even een kijkje nemen of ik iets zie.

Groetjes
Bob

Je gebruikersnaam staat in het systeem zonder hoofdletters, dus pas dat even aan dat geeft ook errors. En zet de verbindingen op 60.

Kijk even of dat helpt.

Heb het geprobeerd, maar het helpt niet. Ik kan ook niet meer dan 30 verbindingen kiezen (zie screenshots)

Bijlagen

• 2.jpg
    2.jpg
    41,8 KB · Weergaven: 1
  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    40,4 KB · Weergaven: 1
Hallo Bob, alles geprobeerd, maar nog geen verbidnding. Paswoord opnieuw gewijzigd en niets blijkt te werken.

Zie screesnhot.

Bijlagen

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 1
Hallo Bob, alles geprobeerd, maar nog geen verbidnding. Paswoord opnieuw gewijzigd en niets blijkt te werken.

Zie screesnhot.
Volgens mij is het een passwoord probleem. Als ik een passwoord reminder doe, dan krijg ik er een toegemaild en wanneer ik deze invoer werkt die niet. En zelf een passwoord aanmaken blijkt ook niet te kunnen.

Bij mij exact hetzelfde, ben al klant vanaf 2008, heb account zojuist verlengd, maar kreeg authentication error. Wachtwoord laten resetten, nog steeds niet....

Volgens mij is het een passwoord probleem. Als ik een passwoord reminder doe, dan krijg ik er een toegemaild en wanneer ik deze invoer werkt die niet. En zelf een passwoord aanmaken blijkt ook niet te kunnen.
Ik hen je privé een nieuw wachtwoord gestuurd, kun je die eens proberen?

Terug
Bovenaan