This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds vandaag krijg ik een foutmelding bij het verbinden met Sab en Spotnet over een fout wachtwoord. Ik heb op Spotnet alles goed ingesteld en voor de zekerheid gebruikersnaam en wachtwoord weer ingevoerd. Maar helaas geen oplossing.
Wat is hier aan de hand?
Had al de juiste servers ingevoerd, maar had een verkeerde screenshot geupped
Kan het soms zijn dat mijn account is verlopen? Ik heb eergisteren abo verlengd, maar misschien is dat nog niet actief?
Ik zal iets specifieker zijn: Ik heb een Windhoos PC met Spotnet en een Mac met Sabnzb. En die werken nu allebei niet meer, genereren dezelfde fout (Gebruikersnaam/wachtwoord onjuist). En het is echt niet zo dat mijn account is veranderd ofzo. Inmiddels allebei re-install gedaan volgens jouw beschrijving, maar geen connect. Overigens leidt de link die je plaatst niet naar Spotnet, maar naar een Microsoft login..
Ik dank je alvast voor een oplossing
Heel vervelend dit, en raar.
Ik heb even een password reset gedaan, en het nieuwe wachtwoord heb ik even naar je toegestuurd middels een privebericht.
Laat even weten of dat geholpen heeft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.