Wat is er nieuw
Hitnews Support Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Melding fout wachtwoord op Spotnet en Sabnzb

rogro4904

New member
Sinds vandaag krijg ik een foutmelding bij het verbinden met Sab en Spotnet over een fout wachtwoord. Ik heb op Spotnet alles goed ingesteld en voor de zekerheid gebruikersnaam en wachtwoord weer ingevoerd. Maar helaas geen oplossing.
Wat is hier aan de hand?
1740591794120.png

Hoi,

Je gebruikt de verkeerde servers.

Zowel “header”, “download” als “upload” servers moet zijn “news.hitnews.com”

Dit even aanpassen, dan opslaan en spotnet opnieuw opstarten.

Lukt dat niet, even deze handleiding volgen, dan komt het zeker goed.

Succes
Bob
Had al de juiste servers ingevoerd, maar had een verkeerde screenshot geupped ;)
Kan het soms zijn dat mijn account is verlopen? Ik heb eergisteren abo verlengd, maar misschien is dat nog niet actief?

Hoi,

Je gebruikt de verkeerde servers.

Zowel “header”, “download” als “upload” servers moet zijn “news.hitnews.com”

Dit even aanpassen, dan opslaan en spotnet opnieuw opstarten.

Lukt dat niet, even deze handleiding volgen, dan komt het zeker goed.

Succes
Bob
Ik zal iets specifieker zijn: Ik heb een Windhoos PC met Spotnet en een Mac met Sabnzb. En die werken nu allebei niet meer, genereren dezelfde fout (Gebruikersnaam/wachtwoord onjuist). En het is echt niet zo dat mijn account is veranderd ofzo. Inmiddels allebei re-install gedaan volgens jouw beschrijving, maar geen connect. Overigens leidt de link die je plaatst niet naar Spotnet, maar naar een Microsoft login..
Ik dank je alvast voor een oplossing 😎

Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook op poort 119 geprobeerd, ook geen connect helaas. Heeft iemand ene idee? Ik heb net 40 euro betaald voor 6 maanden, beetje zonde.
hitnews_fout.jpg

Heel vervelend dit, en raar.
Ik heb even een password reset gedaan, en het nieuwe wachtwoord heb ik even naar je toegestuurd middels een privebericht.
Laat even weten of dat geholpen heeft.

Groetjes
Bob

Terug
Bovenaan