xamos

Voor de rest van je periode altijd 25% korting? Wordt Vip member!

xamos

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
5 dec 2022
Berichten
662
Waarderingsscore
40
Punten
28
United-States
Wat betekent dit?
Wat betekent dit? Door een klein bedrag van € 10,00 te betalen, ontvangt u elke keer dat u een betaling doet een nieuwe couponcode (een jaar geldig) waarmee u 25% korting krijgt op uw volgende aankoop. (Helaas geldt deze aanbieding niet voor Block accounts).

Hoe werkt dit?
Log in op de gebruikelijke manier en bij het verlengen van uw account ziet u onderaan de mogelijkheid om een VIP-lidmaatschap aan te schaffen voor een bedrag van € 10,00. Daarna ontvangt u de couponcode in uw e-mail. Het is exclusief gekoppeld aan uw account en kunt u zo vaak gebruiken als u wilt. (Als u geen e-mail heeft ontvangen, neem dan rechtstreeks contact met ons op.)

login op je account en vul deze code in bij coupon-code, dan zal de prijs worden aangepast met 25% korting.

Deze code heeft geen vervaldatum en zal dus niet verlopen!!!!

Hoe zit het met andere aanbiedingen?
Hoe zit het met andere aanbiedingen? Naast deze couponcode kunt u ook andere aanbiedingen gebruiken; deze couponcode is één jaar geldig.

Wat moet ik doen als ik de couponcode kwijtraak?
Het is niet mogelijk om een verloren couponcode eenvoudig terug te vinden. Als u deze verliest, moet u dus helaas opnieuw beginnen en opnieuw € 10,00 betalen.

Ga naar: https://member.hitnews.com/member om gebruik te maken van deze aanbieding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom kunnen bestaande gebruikers er geen gebruik van maken? Je moet een nieuw account aanmaken voordat je ervan gebruik kan maken.
Je ziet ook niet als je een account aanmaakt dat je 10 euro over kan maken.
 
Ik zie wat je bedoeld...er staat "If you already have an account on our website, please log in to continue"

klik dan op log in en dan kun je gewoon met je eigen account inloggen


Ps ik heb het aangepast nu zie je deze ook op de normale pagina als je inlogt.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor je schrijven. Ik ben nu vip maar ik snap toch iets niet Ik zie het volgende

  • Become VIP member begins 11-07-23 vervalt 12-07-23
    Get 25% off on all subscription with a coupon

Waarom vervalt het ? Je wordt toch een vip member voor altijd?

De code in je mail is een jaar geldig

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
deze kun je meerdere x gebruiken (uitsluitend op jouw account)
 
Ik snap er helemaal niks meer van. Je bent toch voor je hele leven vip door die 10 euro die je betaald ? Waarom verloop de vip status dan op 12-7-2023 wat daar staat? Je krijgt iedere keer als je account verlengd een nieuwe code maar er staat wel dat het vip account verloopt?????
 
Oke..
ik realiseer me dat we de tekst moeten aanpassen.


de code welke je heb gekregen, moet je elke x gebruiken als je verlengd en deze code kun je dus onbeperkt gebruiken
 
ik hen de tekst even aangepast: is dit nu duidelijker voor je geworden?

 
Dank je wel. Het is nu duidelijk.
 
Moet je eerst €10, overmaken, als geregistreerd gebruiker voor je vip account bent?
 
Als ik nl op de banner druk voor VIP member krijg ik alleen de uitleg te zien maar geen site dat ik betalen kan
 
je moet inloggen op je account https://member.hitnews.com/member dan bij verlengen zie je ook de optie om Vip te worden.
Ik kan het voor je aanmaken en je de link sturen, ik kan het wel voor je aanmaken als je dat wilt en stuur ik je de link wel.
 
Heb verlengd, maar niet zoals ik het wou, heb gedaan zoals je zei maar zag geen mededeling. Dus of ik nou VIP ben is maar de vraag.😤😤😤
 
Heb verlengd, maar niet zoals ik het wou, heb gedaan zoals je zei maar zag geen mededeling. Dus of ik nou VIP ben is maar de vraag.
 
heb jij misschien een upgrade gedaan van power naar family plan?
 
Klopt , was niet de bedoeling, maar was er helemaal klaar mee.
 
Zal ik family weer terug zetten naar power and vip toevoegen?
 
laat maar weten of er extra kosten zijn
 
Hoe kan ik dan zien of ik Vip ben en hoe krijg ik de code?
 

Hotrod


Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan