Bob de Bouwer

FAQ

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob de Bouwer

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
3 dec 2022
Berichten
449
Waarderingsscore
86
Punten
28
Netherlands
Ik heb me aangemeld. Hoe nu verder?

Nadat je jouw account hebt aangemeld, kun je verbinding maken met onze servers door middel van een usenet client (newsreader). Een aantal voorbeelden hiervan zijn Grabit, Nieuwsleecher, Alt.Binz. Er zijn er nog veel meer beschikbaar. Voor de setup van je reader gebruik je de instellingen vermeld op deze pagina.


Ik zie een 502-error en kan geen verbinding maken

Als je een 502 melding krijgt, probeer dan de volledige foutmelding te vinden:

502 – toegang geweigerd
Deze fout betekent dat je een onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt. Houd er rekening mee dat je gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn. Je kunt dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord gebruiken die je gebruikt om op onze website in te loggen. Als je jouw wachtwoord hebt vergeten, kun je deze opnieuw instellen met de wachtwoord vergeten functie op de loginpagina op onze website. Als je jouw account net (opnieuw) hebt geactiveerd, houd er dan rekening mee dat het tot 60 minuten kan duren voordat een inactieve account weer op alle servers actief is.

502 –verbindingslimiet bereikt
Je probeert meer verbindingen met ons systeem te maken dan toegestaan in jouw account. Controleer de serverinstellingen in jouw reader. Zorg er tevens voor dat er geen ander programma of een andere computer die verbindingen vanuit jouw account gebruikt.


Ik krijg een 440 – bericht plaatsen niet toegestaan fout

Om spam te voorkomen, hebben wij berichten plaatsen voor alle accounts uitgeschakeld. Als je deze functie ingeschakeld wilt hebben, stuur dan een e-mail naar ons support-afdeling en wij zullen dit voor je activeren.


Ik krijg niet de snelheid waar ik voor heb betaald

De snelheid van onze accounts wordt verdeeld over de verbindingen. Daarom is het belangrijk dat je alle beschikbare verbindingen gebruikt. Als alle verbindingen actief zijn en je nog steeds de indruk hebt dat je niet voldoende snelheid krijgt, stuur ons dan een e-mail en wij zullen je helpen het probleem op te lossen.


Mag ik posten?

Ja, je mag posten. Om spam te voorkomen is posten standaard uitgezet. Als je ons een email stuurt met het verzoek om posten aan te zetten voor je account regelen we dat voor je. Posten is niet toegestaan in een trial account.

Terugstorten van je betaling?

Als je niet tevreden bent met onze diensten zullen wij er alles aandoen om het naar tevredenheid werkende te krijgen. Als we het samen niet werkend krijgen dan storten wij je betaling terug.

Mijn download snelheid is te laag

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je minder snelheid ervaart:
  • Je maakt niet van alle connecties gebruik. Controleer bij de serverinstellingen van je reader dat alle connecties zijn ingesteld.
  • Als je de connecties deelt, wat we toestaan, deel je ook de snelheid.
  • Het zal nooit sneller gaan dan de maximale snelheid van je eigen internetverbinding.

Bewaren wij je persoonlijke gegevens?

Wij loggen uitsluitend voor onderhoudsdoeleinden, wij bewaren geen persoonlijke gegevens.

Support

Wij hebben een toegewijd supportteam, dat elke dag voor je klaar staat. Heb je een brandende vraag, aarzel niet om ons te mailen, wij staan voor je klaar. Controleer wel even dat support@hitnews.com niet geblokkeerd wordt of in je spamlijst staat.

Ook kun je je vraag hier stellen op het forum door een "topic" aan te maken.
Zodra je dat gedaan hebt, zullen wij zo snel mogelijk reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan