Afgehandeld abo wordt niet verlengd, wel betaald

follydijk1

New member
Lid geworden
20 mei 2022
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo Hitnews, ik heb op 19-05-2023 mijn abbonnement verlengd (Paypal), maar het is nog steeds niet verwerkt en mijn server toegang is ingetrokken.
goed bezig
Fix it please

factuurreferentie hb794
transactiereferentie 9BT09647AP7548341
 
Laatst bewerkt:
Ik zit erna te kijken, maar heb je dit wel via ons systeem gedaan of rechtstreeks overgemaakt?

is je inlognaam follydijk1 of heb je een andere inlognaam?
 
gewoon via de website via de link in mijn mail over dat mijn abbo bijna afgelopen was. gebruikersnaam is inderdaad follydijk1
 
Ben al een aantal jaren lid, maar de betaalgeschiedenis is ook ineens verdwenen,
Als ik dan toch ineens een new member ben, mag je me ook wel de welcome back bonus gevenv;)
 
Laatst bewerkt:
Ik haal 2 dingen door elkaar. ik zie de betaling in paypal maar niet gekoppeld aan een account. dan moet je ook een mail van ons gehad hebben heb jij deze nog?

heb er even 3 dagen opgezet (zodat je in iedergeval verder kunt)
 
Laatst bewerkt:
ja hoor , heb nog wel een paar mailtjes:

Van: hitnews
Verzonden: maandag 10 januari 2022 23:17
Aan: f*****7@*****.com
Onderwerp: upgrade



Hello,

Thank you for upgrading your account, yet Im afraid there was a misunderstanding. to upgrade your current subscription and the new payment the new subscription must be a minimum of 250 Mbit and the period must be at least 3 month. when I look into your account you have purchase the same subscription that you already had.

what I can do is this:
current: 50 mbit(12 months) 22/05/2021 - 22/05/2022
new: 50 mbit(12 months) 22/05/2022 - 22/05/2023 for 26.00

I can change the last one in 6 month 250 and upgrade them all.
if you prefer 1 year then transfer the 24.00 to pour bank account (rabo) make sure you refer to follydijk1




How would you rate my reply?
Great Okay Not Good

--
Sy
support@hitnews.com
 
nu snap ik het .. je heb het gewoon overgemaakt en vandaar dat ik deze niet kan vinden in het systeem.
het is nu toegevoegd
 

Hotrod


Latest poll

  • Sam

    Stemmen: 2 4,5%
  • Kees

    Stemmen: 4 9,1%
  • Bipi

    Stemmen: 6 13,6%
  • Emma

    Stemmen: 27 61,4%
  • Lembu

    Stemmen: 5 11,4%

Betaling video voorbeeld

Hoofdpagina Registreren
Bovenaan